Bara för att!

Publicerad 2009-11-13 20:16:26 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson 

Ja, bara för att det är fredag den 13e så ska tydligen Roxy (biografen i Södertälje) stänga på söndag för att Clas Ohlsson ska bygga där så inga filmer kommer att visas där en tid framöver!

#!%¤!!!

Japp, jag är twilightberoende om ni inte märkt det innan (-men vem, som läst böckerna & sett filmen, är egentligen inte det? Snälla räck upp en hand i så fall). Jag blir GALEN! För på de flesta andra biografen måste man visa leg (som t ex Heron City & de andra större biograferna) & jag är ju inte 15 år ännu utan hoppades på att komma in endå vilket brukar gå.

Hoppas ni har haft en bättre fredag sen 13e än vad jag har haft.

Har ni råkat ut för någon otursgrej idag?


Update: Nu är biljetterna bokade & klara! På Heron City, wiiie! Nu är frågan bara - ser vi verkligen ut som 15?

 

 Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-11-13 22:32:26

Men neeeej va tråkigt! :(

Ja, asså man blir ju helt fäst när man läser böckerna och kollar på twilight filmen ;) vill se new moon också!!! :)



Ha en fortsatt bra fredag den 13e och nu får inte något mer oturligt hända dig, så de så <3 ;P :)

Som vanligt, kanonfin bild!! :)

Nu ska jag kolla det sista på idol, ha det bäst. Puss ily! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela