Långpromenad i det fina vädret

Publicerad 2009-05-09 16:44:29 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto:
Jag -oredigerade    
 
Jag kom nyss in från en två timmars långpromenad med hundarna. :) Så himla mysigt var det, vi gick vid vattnet & jag hade såklart med mig kameran. :) Det var så himla fint, allt är så grönt & fint med blommor överallt ute nu! :D Solen sken också & himlen var blåa himlen, kan det bli bättre än så? <3

Jag fotade ca 600 kort så jag har en del bilder att visa kan ni tro! ;D <3 Flera bilder kommer ut senare, nu bjuder jag på 5 bilder sålänge.
-Vilken bild gillar du mest? :) Ettan & fyran tror jag är mina favoriter! :)

Jag tror även att jag har tagit bilden/bilderna till min nya layout nu, så senare idag ska jag sätta igång & pillra med den. <3 ;)

Vad har ni hittat på idag?
Ciao, nu ska jag & Cayenne ut & träna. <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-09 18:17:53

Mysiga bilder.

Postat av: pontus

Publicerad 2009-05-09 19:22:05

tack så mycket! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-09 19:48:40

lika fina bilder som vanligt. och oredigerade oxå, grymt! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-09 19:58:59

sv: bilderna du tar är verkligen underbara för att inte vara redigerade. duktiga du. :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-09 22:19:50

Vilket härligt väder ni ser ut att ha haft!! vi har haft lite olika.. lite regn, lite sol och det blåste en del ibland också :P som sagt, lite olika.



Va härligt med en så lång promenad :)

Jadu, vilken bild är nu min favorit, jag tror att det är ettan, fyran var också väldigt cool :D hehe, samma som dig då alltså ;P

Idag har vi (som du vet) vart på agilitytävling, ska skriva mer om det i bloggen nu snart. :) <3 Pusspuss, love you! asså jag älskar att läsa dina bloggar måste jag bara säga :D vilket du säkert redan visste ;) Pösss ;O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela