Nattbloggning - 2009.05.11

Publicerad 2009-05-11 02:33:25 i Foto - insekter

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson   Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Här sitter jag, mitt i natten & bloggar... Och imorgon är det skola... Väldigt smart. (A) Haha! Men som jag skrev i bloggen igår så somnade jag vid ca 04:30 igår natt så jag har vänt på dygnet helt & hållet... :/

C r a p !

Aja, om jag går & lägger mig nu kan jag ändå inte somna, har redan försökt så det blir en liten nattbloggning & film istället, kuligt värre alltså. :) Ska ändå upp till skolan idag & lägga mig tidigt sen så jag ställer tillbaka dygnet, wiiie typ. xD Senare idag är det agilitykurs också, med Cinnamon. Det ska bli jättekul faktiskt, önska oss lycka till. :) För det kommer nämligen vara första gången jag kör agility med Cinnamon då det är mammas hund & hon mest kör & tränar med honom. :)

De flesta av er sover väl nu, klockan 02:33:25 på natten?
Eller är någon av mina läsare vaken? :o)




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-05-11 10:22:00

Jag sov iaf, gick och lade mig vid halv 1 tror jag klockan var. Lycka till på kursen.

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-05-11 11:38:57

Vi var vakna men tittade inte in efter vårt senaste, blogginlägg! Åh va fina bilder du lagt in så här sent på natten, hoppas att dom fick dig att komma till ro så du kunde vila lite innan skolan i alla fall. Lycka Till i dag bästa hjärtevänner!!!Kram

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-05-11 16:02:22

Vilka underbara kort måste jag börja med att säga. Tusan jag borde köpa mig ett macro objektiv och ge mig ut alltså suck



Lycka till på kursen! Kommer säkerligen att gå bra ju!!!!!



Kram kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-11 16:17:41

Haha! din lilla nattmänniska ;D <3

vad du inte trött i skolan idag? :O hehe, ja det låter som en bra idé det där, att lägga dig tidigt sen så du ställer tillbaka dygnet ;)



Va roligt att agilitykursen med Cinnamon börjar idag! LYCKA TILL :D (Y) även om det är mest din mamma som tränar med Cinnamon så kommer det säkert på jättebra alltså! :D <3 ska bli spännande att få reda på resultatet :)



Hehe, japp jag sov då klockan var 02:33:25 inatt, så jag som är en av alla dina bloggläsare var inte vaken då ;P Ha nu en fortsatt bra dag & ännu en gång, lycka till på agilitykursen idag :) Pusspusss, love you! <3

Postat av: LINA PALM - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-11 16:46:58

Riktigt fina bilder, sent inlägg! ;D <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-05-11 17:58:38

Vaken var jag inte <3<3 Fast hade också svårt att sova :) Fast somnade typ halv tolv istället <3<3 :)



Hoppas kursen gick bra, även om jag vet att den gjord det <3<3 :)



Kram Love you<3



I remember when you smiled at me, when you looked at me with thoose eyes filled with happines. I miss you and the sound of your laugh <3 You are the best <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-05-11 18:30:29

Lycka till på kursen med cinnamon! :)<3

Postat av: Hannah Hale - Dramaquinn

Publicerad 2009-05-11 21:50:20

Sv: mmm haha precis :)!



hur är det annars då?

nattblogga är kul minus the fact att typ ingen är vaken för att läsa inläggen då haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-12 16:36:12

Fina bilder hur gick de på Agiltykunser? Vad har du gjort idag?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela