Mattes Cayennepeppar...

Publicerad 2009-03-29 13:25:17 i Cayenne

Foto: Hannah Larsson
Oredigerad bild jag fotograferat. -Man kan väl inte alltid vara en fin fotomodell va? ;) Haha, men han är finast i mina ögon vilken mín han än gör. <3
Älskar diiig Cayennepeppar. ;D <3



GOD MORGON! :D ...Haha, eller god eftermiddag kanske man ska säga. :)

Snön smälter & det är blöt & geggigt ute, kan inte vädret bestämma sig snart? ;) Vad har ni för planer att göra denna Söndag? Idag har jag tänkt göra & träna ett freestyleprogram med Cayenne & några nya konster tror jag, jag känner inte riktigt för att ta en långpromenad med hundarna i det här geggiga & blöta vädret, men vi får se. :) Det kanske blir en långpromenad också. ;) 

En timme mindre nu i helgen... Någon som har missat att ställa fram klockan en timme? Det har inte vi, inte. Nu är det sommartid, är det inte dags för sommaren att komma då? :) I alla fall våren, tycker jag. <3 Eller vad tycker ni? Jag tycker att vinter (fast det är ju mer slask & geggigt än riktig "vinter" så man kanske inte kan kalla det direkt för vinter xD) bara är bläää just nu...


Vad är din favoritårstid? Min är absolut sommaren! :) <3






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 13:36:05

Nämen.. Hoppsan, det har vi glömt!

Ska genast be pappa ställa in klockan.

Naaw, SötisCayenne som vanligt :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 13:39:43

Ja vi vill verkligen att våren kommer nu! Här är det supergeggigt och tråkigt väder, hoppas att snön smälter bort helt snart! Söt bild på cayenne :) <3

Postat av: Frida<3

Publicerad 2009-03-29 18:36:26

Hej Hallo och tjena! (;

AWWh, sötcayenne på bilden ;) Haha, ja det är rätt, somliga dagar vill Milla&Ebba bli fotade, men somliga inte! Så äre.

Men guuuuud! asså nu har det snöat suuuuupermycket igen. Nu är det snö ÖVERALLT, och de går typ snö till längre upp än vaden här i norr ;P tråååkigt!



Jag älskar sommaren :D klart bäst!<3



KRAMAR ;**

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela