Cayenne + Hannah + godis =

Publicerad 2009-03-29 14:16:46 i Cayenne

Foto: Hannah Larsson    Foto: Hannah Larsson


...Träning! :)


Det går superbra att träna honom, håller på med det just nu. Ville bara skriva en rad här innan jag fortsätter med det. :D Gud vad Cayenne är duktig på att backa nu & det har han varit ett tag.
Det är så roligt att träna med honom, han är så duktig på att lyssna på mig. :) <3
Håller på att försöka komma på ett freestyleprogram som sagt, & det har jag. I alla fall lite av ett program. :) <3

Tänkte också fråga om ni vill se en film på när han backar & gör lite andra konster? Om ni vill det kan jag fixa det. :D


Nu ska jag fortsätta träna - vovven väntar, ciao!







Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2009-03-29 14:36:36

Det vore jättekul med en film! :D

Cayenne är så söt :)

Postat av: Wilma

Publicerad 2009-03-29 14:43:54

Hoppsan hejsan jag glömde igen ! :D

Bilderna är underbara som vanligt, bloggen & hemsidan är ju superfin, blir nästan avundsjuk! :O

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-29 15:38:14

Otroligt fint du har ändrat om Hannah!

ny blogg också, va roligt. Jag hade också tänkt att fixa ny blogg som du vet, men jag får se :)

mycket du har bloggat också det senaste! har kollat alla dom bloggarna men inte kommenterat alla då, men ska kommentera någon där snart tror jag :)

Va roligt att träningen gick så bra med Cayenne. Spicy är också jätteduktig på att backa och det gar hon varit väldigt länge nu :D



Självklart vill vi se en film när han backar och gör lite andra konster, skulle ju vara jätte roligt. Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

Och som sagt, den nya layouten och bloggen (ja, allt du har gjort om helt enkelt) är superfint (Y) Puss.

Postat av: Frida :D

Publicerad 2009-03-29 18:32:27

Supersnyggt (som jag redan sagt) här inne :D

Och roligt att du skaffat ny bloggisch ! <3

Jaa, du bloggar på du :D<3 SÅÅ kul att kommentera och läsa :D <333333

och jätteroligt att träningen gick jättebra med Cayenne, träning lönar sig:D Och han skulle inte ALLS vara lika duktig om det inte vore för dig Hannah (;

Vi har inte tränat så jättemycket på backar, men de ska vi börja med :D<3

SÅKLART VILL VI SE EN FILM! som de andra säger, de är väll klart vi vill se en film på duktiga Cayenne juh, =D <3333 Puss, ILY ILY ILY ILY ILY <33

Ps. tack för alla gratulationer i efterskott på Ebbas ettårsdag (; ILY <3



PUSS ;***

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-29 18:44:57

Hej! Inne och kikar runt lite på dina fina hundar! :) Ha en bra vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela