The bumblebee #2 | c l o s e - u p

Publicerad 2009-06-21 20:21:55 i Foto - insekter

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag]    - oredigerade bilder

Den lilla humlan ännu en gång. :) Bilderna är fotade i stugan när vi var där innan sommarlovet, den 6:e Juni, alltså med systemkameran. (: Jag gick riktigt nära & är förvånad att humlan satt kvar, var ca 2 cm ifrån den faktiskt. :)

Jag hoppas att ni gillar bilderna ovan. Ni får gärna skriva vad ni tycker om dom. Själv gillar jag dom starkt, fast sen älskar jag ju humlor också. Jag har ganska många mera humlebilder, har tänkt lägga in dom också. Hoppas att ni inte blir uttråkade av det, men eftersom kameran har gått sönder så kan jag inte ta så mycket nya bilder... Ni får helt enkelt säga till om ni blir uttråkade av flera humlebilder. ;)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: irma arvidsson.

Publicerad 2009-06-21 20:26:00

*SV:* Va kul! ;D Jag vet inte riktigt, nu på kvällen ska jag se på teve som jag brukar göra. ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-06-21 21:28:14

sv: hihi, jaa, liseberg är skoooj. :D



fina bilder som vanligt. :)

Postat av: →Hannah Hale←

Publicerad 2009-06-21 22:55:06

jäklar, vad har du för objektiv? inte med mitt bästa kan jag ta sånna närbilder. eller det kanske jag kan haha,jag har inte använt det på aslänge. fy mig.

Postat av: Hannah Hale

Publicerad 2009-06-21 23:46:46

Sv: nu är jag lite dum i huvudet. vänt kitobjektiv? hur vänder man det haha?:(

Postat av: Moa

Publicerad 2009-06-22 00:15:31

dina humlebilder är ju jätte snygga, man blir inte uttråkad! ;)<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-06-22 12:54:59

Klart att vi inte blir uttråkade av dina underbara humle bilder, dom är ju underbara! :)

Så himla fina alltså!



Coolt att humlan satt kvar när du var sådär nära ;O Ha det bäst, puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela