Ute på åkern.

Publicerad 2009-07-29 07:41:31 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Vaknade för en stund sedan, eller typ en timme sen då. :) Det är blå himmel & solen skiner, inte ett moln på himlen! :D Det känns som att det kommer bli helt underbar väder idag, varmt & skönt också! Äntligen, börjar bli trött på regnet & molnen nu! ;) Detta är vädret det ska vara nu på sommaren, enligt mig! <3

Hur är erat väder idag?

Bjuder på några bilder jag tog igårkväll, på åkern precis utanför våran tomt. :) Hoppas ni tycker om dessa bilder. Cinnamon gillar att vara ute på åkern & springa, min busvovve. Nu ska jag gå ut på en promenad med hundarna hade jag tänkt. Ni får ha det bäst!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-07-29 09:34:47

sv: tack så mycket :)

och detsamma !

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-29 09:41:41

Härliga bilder! Varma och fina. :)



Sv. Min moster och min kusin är här idag så vi ska hitta på lite skojigt. SJälv? Kramar

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-29 11:36:19

Vi har fin väder ochså. De är lagom varmt. Skäv gillar jag inte när de är för varmt.

sv: Hoppas att du får lite agility träning idag. Vill gärna se på ett klipp när ni tränar. Jag ska åka till klubben ieftermiddg. Nu ska jag träna med Rut och städa hos våran kanin. =)

Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-07-29 11:52:49

Härligt! Vi har fått lite sämre väder...

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-29 12:10:16

Åh va härligt att ni har så bra väder, här är det molnigt.. :/ hoppas det blir bättre snart. ;)

Vilka fina bilder! :) fräck den bilden blev på solen :D och den andra bilden på Cinnamon är ju så otroligt söt så himla gullig blick han har :)



Sv: Hihi tack :) roligt att du gillar bilderna på Spicy :D

Så lite så <3 okej för dina bilder blir som sagt riktigt fina, i färg och allting :) alltså om jag ska vara helt ärlig så är jag inte alls bra på att ändra inställningarna o så, asså vilken jag ska ha typ vid speciella ljus o så om du förstår (a) så ärligt talat är jag riktigt dålig på det xD

Nej, Cayenne är verkligen inte dålig & inte du heller!! :) utan dig skulle han ju inte kunna göra en sån kombinaton som ni kör liksom :) det är inte konstigt att du inte kan så mycket handling då du missade allt det när det var i kursen du gick <3

Jaha va bra :D vet du när den där kursen börjar? för då ska du och Cayenne gå i den va? eller blir det du och Cinnamon? ;)



Ja, den är faktiskt jättebra den tunneln, hoppas att den finns kvar på Rusta så ni kan köpa en sån (Y) :) Puss, älskar dig också! Bäst är du! :D <3

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-29 12:42:58

sv: naaw, vad gulligt skrivet. du är så snäll så, taack. :D:D



underbara bilder, speciellt de två nedersta ;o :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela