TVÅ KOMMA TVÅ KILOMETER

Publicerad 2009-07-07 19:45:27 i Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Fotograf: Jag  -oredigerade
Den sista bilden är riktigt brusig, men jag tyckte det var fint. Vad tkr du? :)

Gaash vad jobbigt! :O Hahaha! Jag har nyss varit ute & sprungit med Cayenne runt en liten sjö. ;) Ett varv runt där är ca 1,1 kilometer & vi sprang hela TVÅ varv jag & min lilla prinskorv. Gud vad jobbigt det var, hade först bara tänkt springa ett men sen så tog jag två ändå & jag kunde knappt andas, för jag hade glömt att ta min astma [ja, jag har astma för er som inte visste det. ;)] & det kom jag på efter ett tag så fick lite andningssvårigheter under tiden då vi sprang. Haha. Ni kanske tycker det låter som att jag har jättedålig kondis som sprungit 2,2 kilometer & tycker det är jobbigt, men jag kan säga er att det låter alldeles rätt i så fall. ;D För i & med att jag bröt benet förra året i April har jag inte kunnat springa utan problem med benet sen för ungefär en månad sen bara, så det är ÖVER ett år sedan jag har sprungit alls så här långt, gick på friidrott innan & då sprang jag 2 gånger i veckan så då hade jag ganska bra kondis kan man säga. ;) [jag har kanske sprungit 400 meter som mest innan haha] så min kondis är inte på topp alls längre, men det ska jag öva upp nu. Men nu är jag rätt stolt över mig själv att jag klarade det, Cayenne var också superduktig. <3

Två komma två kilometer. :)

Bilderna från stugan kommer nog inte idag som jag hade planerat tror jag, för nu ska gå & duscha efter motioneringen sen ska jag se en film & gosa med min duktiga lilla svartvita vovve hade jag tänkt. :D Men bilderna kommer inom kort kan jag lova er, den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge, säger man ju.

Vad har ni hittat på idag?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-07 20:20:49

Sv: Tack så mycket! :D <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-08 21:58:45

Vad duktiga ni var! Själv tycker jag inte att det är särskilt kul att springa ;o haha, fina bilder! :D<3

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-09 22:48:50

Har ochså värden sämta kondis. =) Vad har du gjort idag? =)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-10 12:32:04

Bra gjort! :) Vilken gren/grenar höll du på med inom friidrotten?



Söta bilder! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2009-07-10 20:48:45

fina bilder. älskar den första. :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-11 10:28:43

Kan verkligen förstå att det var jobbigt att springa så långt ni sprang, men tanke på att du inte har kunnat springa såhär långt innan o så, duktigt gjort :) <3 förstår att du är stolt över dig själv, det ska du vara :)



Ska bli skoj att se fler bilder från stugan :)

håller mer dig, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) Puss puss <3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-11 15:06:43

Duktig du är! 2km är en bra bit och springa. Var stolt!

Kul att benen är på topp!



Ja, idag ska jag ha lika tråkigt som jag hade igår. :P Finns inget att göra när regnet står som spön i marken. :(



Kramar

Postat av: Nicole ( NicoleBambi )

Publicerad 2009-07-11 21:09:58

Fina bilder och bra kämpat !



Ps. Snälla svara på dagens fråga , snälla !

Postat av: shanie

Publicerad 2009-07-12 15:47:24

Vilka våraktiga bilder , jättefina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela