Tjuvtitt

Publicerad 2009-07-20 22:41:47 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson   Fotograf: Hannah Larsson

Jag har nyss suttit & copyrightskyddat & förminskat bilder, för jag håller nämligen på att fixa mitt galleri, undra hur många gånger jag gjort det nu egentligen? Men har kännt att dag-för-dag galleri inte passade mig då jag alltid glömmer att uppdatera det, haha. Så nu har jag gjort månadsgalleri istället, vilket jag tycker passar mig mycket bättre. :) Här ovan är två bilder som jag fixade nyss, från Januari är dom, precis när jag fick kameran alltså. :) Ska fixa Februari nu också hade jag tänkt & se på en film innan jag går & lägger mig. :D

Snart ska jag försöka få upp det nya galleriet med massor av bilder, det låter väl spännande så säg? Jag hoppas att det kommer blir bra.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-21 12:32:48

Wie, va roligt att du håller på och fixar med ditt galleri :) kommer bli superkul att få se alla bilder sen när du är färdig :D och är säker på att galleriet kommer bli jättebra. (Y) :)



Sv: Vi åker inte tidigt idag så jag kanske hinner med att blogga en gång till innan vi åker i alla fall :) vi åker något innan två kanske, för man fick komma och sätta upp tältet vid tävlingsområdet tidigast klockan 16:00 och då är det bra om vi kan åka dit direkt och sen till stugan, istället för att komma till stugan först och sen åka och sätta upp tältet och sen åka till stugan igen, om du förstår hur jag menar? ;) det blir lite enklare om vi åker lite senare då tror jag :)

Ja, jag hoppas det och tror att det kommer bli väldigt bra där vi ska bo :) hihi, va skoj :D det är bra att dom uppdaterar resultatlistorn hela tiden så andra kan se, dom som inte är där liksom :)



Åh, tack bästa bästis <3 va roligt att du gillar bilderna på mig och Spicy :) naaaw, ni är också så otroligt söta tillsammans! :)



Puss, kommer sakna dig massor också! tack så jättemycket för lycka till:en vi fått. Du är BÄST! :) <3 Älskar Dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela