Stugan nästa... :)

Publicerad 2009-07-17 17:33:40 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson
Foto: Jag
Oredigerade

Vi ska strax åka till landet. Det kommer säkert komma in en hel drös med nya bilder senare, då jag äntligen har fått tillbaka min älskling! :) Bjuder sålänge på två humlebilder jag fotat för ett tag sedan, hoppas ni gillar dom. Trevlig helg önskar vi här på Cayennepeppar er alla också. <3

Nu ska jag packa ner det jag ska ha med. Kram.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-17 19:08:12

Riktigt häftiga närbilder på humlan (Y) :) först trodde jag typ att det var en fluga eller nått sånt, eftersom man mest såg svart på den men så var det visst en humla :) söt söt :D



Va mysigt att ni ska åka till landet och superkul att det säkert kommer in en hel dös med nya bilder i bloggen :D wiie <3 superbra att du fick tillbaka kameran idag (så du inte skulle fått den senare menar jag) så du kan ta massa bilder :) det ser vi fram emot! :D



Tack tack, vi önskar er också en trevlig helg! Puss, love you! (L)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-17 19:44:26

Sv: Ja... det är skittrist. :( Det beror helt och hållet på hur benet känns. Hur bra det läker. Men läkaren sa att jag skulle hålla mig från löpningen i 3månader. Hu... :( Men jag tvivlar fortfarande på att det är en stressfraktur, så jag hoppas på att läkaren har fel och jag har rätt. :P

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-17 19:55:38

Hej! Vad kul att du äntligen fått tillbaka kameran!

Då ser jag fram emot många fina bilder. :)



Sv. Tack så mycket!

Här har också blivit jättefint! Härliga färger!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-07-17 20:36:02

Sv: Tack för att du gillade bidlerna :)<3

Gud vad fin hemsidan har blivit :D ha en bra dag!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela