Hemma från Papillonringens utställning.

Publicerad 2009-07-25 16:57:32 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Nu är vi hemma från en lång dag på utställningen i Tyresö. :) Resultaten skriver jag senare för nu ska jag ut & gå en långpromenad med Cayenne.

Haha, vad taskigt va...? ;) Men de kommer in så fort som möjligt. Jag fotograferade även ungefär ettusenfemhundra bilder där, så jag har lite foton att bjuda på senare också. :D Bjuder bara på en bild nu, tyckte den där Papillonen var riktigt gullig måste jag medge, den slickade sig om nosen jättemycket. :) Så söt. <3

Nu ska jag kila... Håll utkik efter resultaten & mera bilder. Hej!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Frida Brems

Publicerad 2009-07-25 17:59:15

Sv: Papillon ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-27 12:31:22

Naw så söt bild på en liten papillon, hihi :)



Va kul att du tog så mycket biler där! alla måste blivit riktigt fina (Y) du är bäst på att ta kort alltså! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela