Harry Potter and the Half-blood prince

Publicerad 2009-07-15 20:53:53 i Blandat

© Hannah Larsson

Idag, 15 Juli 2009 är det världspremiär av Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio. :) Jag, min bror & pappa gick & kollade på den på bio tidigare idag, den var riktigt bra måste jag säga, [vilket jag tycker de andra HP-filmerna också är]. :) ...& popcornen var riktigt goda, mums. Haha!

Någon mera som har tänkt se Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio eller kanske redan har sett den eftersom det är premiär idag? Jag kan rekomendera den starkt för jag tyckte den var väldigt bra, vissa scener var riktigt roliga också, mycket skratt. x) Ska bli spännande att se fortsättningen också, för det slutade inte i slutet som på de andra filmerna gjort. Haha, det där lät konstigt men jag tror att ni förstår? ;D

Förlåt så mycket för att jag inte har uppdaterat på över en vecka men jag har haft annat skoj för mig & det är ju trots allt SOMMARLOV! :D Nu gäller det att njuta, då sommarlovet snart är slut, tiden går ju fort. Och då min kamera fortfarande inte kommit tillbaka från reparationen så känner jag inte riktigt för att blogga då det inte blir något intressant att blogga om utan bilder eller någon intressant text alls, då blir min blogg bara tråkig... Men för någon dag sedan ringde dom & sa att min kamera var klar, äntligen efter 4 veckor, det skulle ju bara ta 2-3 veckor!? Om jag har tur [vilket jag aldrig har] så kommer den på fredag, annars får jag väl vänta tills på måndag skulle jag gissa. Kanske slänger in något inlägg innan kameran kommer ändå, jag får se helt enkelt... Annars fortsätter det att bli tyst här inne på Cayennepeppar-sidan tills jag får tillbaka min älskade kamera & kan fota igen. ;) Måste tacka för saknar-dig-inlägg osv som vissa av er skriver till mig, kul att ni saknar mig i alla fall. <3 Det värmer alltid!

Ni får ha det bäst, det ska jag. Ciao. <3


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-15 22:17:07

Va roligt att ni var och kollade på världspremiären av Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio och va bra att den var så bra :) ;) <3



Ja, visst gäller det att njuta av sommarlovet! :) kan inte fatta att tiden har gått så fort.. :( man blir ju liksom lite van att vara ledig när man har sommarlov, sen helt plötsligt börjar skolan igen ;O

Va bra att din kamera äntligen är klar! :D det var på tiden de <3 nu håller vi tummarna på att den kommer på fredag då och inte senare (Y)



Längtar tills du får tillbaka din kamera så du kan lägga in en massa bilder :D <3 Älskar dina bloggar och framför allt Dig! :) <3

Ha det bäst, miss you <3

Postat av: Elsa & Diva

Publicerad 2009-07-16 01:08:53

Postat av: Elsa & Diva

Publicerad 2009-07-16 01:12:07

Hej!

Jag har också varit och sett harry potter ! den var super bra! :D och jag hoppade typ ända till taget och jag tror du fattar när x) haha

Och också ganska synd att du inte har bloggat på ett tag... men du kommer väl tbx när din kamera är det :)



ha det bra så länge Kraam :)<3

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-16 10:21:09

Kul att du får tillbacka din kamra. Vill ha min nu med. Dom var tvunga att dra ut på surivi tiden.

Jag gillar ochså hp. När jag var litten lekta vi de var ända rast. Tycker att de är sorligt att de inte kommer fler böker. Har inte lästa 7 an än. Vill inte att dom ska ta slut. har du lästa böckerna?

Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-07-16 12:09:19

Har saknat din blogg :P Och dig, hoppas min mobil fungerar snart igen så vi kan smsa <3



kram <3

Postat av: Kristin

Publicerad 2009-07-16 19:39:57

Jag ska absolut se den. Älskar Harry Potter och har såklart redan läst alla böcker. Så spännande att se hur det skiljer sig från böckerna... Men än sålänge har jag inte blivit missnöjd :)



Allt bra annars hoppas jag?



kram kram

Postat av: Annica

Publicerad 2009-07-17 06:54:39

[Y] Måste bara säga att jag tycker att du är bäst. Du lyckades lösa problemet på egen hand. :P den nya layouten är super fin och känns helt rätt nu när det är sommar. Tänker på havet. Kramisar I[H]U

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela