Grasshopper

Publicerad 2009-07-17 21:07:49 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson
Fotograf: Hannah Larsson [jag]
Har ändrat färgerna pyttelite [annars oredigerade], tyckte bilderna blev bäst såhär faktiskt,. :)

En liten gräshoppa ville tydligen vara min fotomodell idag innan vi åkte till landet. :) Tycker om dessa bilder mycket faktiskt, hoppas att ni också gör det. :D 'Regnbågen' på den 3e bilden har jag inte redigerat dit eller någonting, utan det blev bara så. ;D Jag har fotograferat massor, gud vad jag har saknat min kamera alltså! :O

Flera bilder kommer in senare i bloggen, för hade tänkt göra någonting annat just nu... Plus att jag inte kan fortsätta sitta här ute på altanen. GAAH, jag blir verkligen tokig, det är hur mycket myggor som helst & jag har säkert 40 myggbett då jag hade t-shirt & shorts nyss, inte det bästa kanske. ;) Klarar inte detta längre, är allergisk mot myggbett också, så betten blir jättestora & det kliar som jag vet inte vad! Nu måste jag gå in, myggorna tar kol på mig. x) Hejs.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-17 22:36:17

Oooh ;) vilka fina bilder på gräshoppan. Riktigt coola :) (Y) så bra att den var så stilla så du kunde ta kort på den :D jättefina färger i bilderna också.

Fräckt att "regnbågen" kom med i 3:e bilden, finfint. (Y) :) Kan verkligen förstå att du har saknat din kamera och att du har fotograferat massor :D



Åh gud va jobbigt att vara allergisk mot myggbett, stackare! <3 du är inte allergisk mot lite du.. (L)



Ha det bäst. Puss. Love you. <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-17 22:54:35

Härliga bilder. =)

sv: Idag har jag ridgit. D´sen är jag gått med hundarna och bakat pollykaka. Nu lertar jag efter en Freesyle låt till Cinco. Någon idage?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela