Flugan | extrema närbilder

Publicerad 2009-07-20 15:11:07 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Dessa extrema närbilder på en minifluga fotograferade jag igår i stugan. Jag har inte beskärt bilderna för att komma närmare flugan eller någonting, utan jag fotade de så nära, kan även säga att flugan var mindre än 1 cm. :O <3 Flugan verkade vara väldigt sugen på att vara fotomodell, för den var inte alls rädd för mig & kameran, även fast jag 'hängde' över den. För vissa flugor flyger ju iväg så fort man kommer nära, men denna satt helt stilla & jag var bara någon cm ifrån den med kameran, & fotade i massor med olika vinklar men det flög inte iväg då heller. Fantastiskt! <3 Tack fluga för att jag fick fota dig. :)

Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med bilderna ovan, första gången jag fotar någon liten insekt så extremt nära. Älskar dessa kort, speciellt den första. Dessa är nya favoriter hos mig. Har även några flera bilder på flugan i andra vinklar, är ni nyfikna på att se dom?

V a d   t y c k e r   n i   o m   d e s s a   n ä r b i l d e r   p å   f l u g a n ?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-20 15:28:25

WOW asså! att flugan satt kvar :D gud så himla fräcka bilder! :) älskar dom ;D dom är verkligen extremt coola :) den första bilden är värsta söt ju, thihi tycker det ser gulligt ut och flugan kollar verkligen in i kameran, ser det ut som :D asså vart sitter ögona på en fluga, är det dom där stora brun? haha xD men i alla fall, där ser man värsta mönstrena på det bruna på flugan, på första bilden :) värsta coolt.

Ja, asså jag kan sitta här och skriva hur mycket som helst om bilderna, dom är extremt jätte fräcka och man ser allt så tydligt på flugan. Ja, du förstår nog att jag verkligen Gillar dessa bilder! ;D



Åh, fler bilder på flugan. Vi är jätte nyfikna på att se fler :D skulle vara jättekul :)

Ha det fint. Pusshej! <3

Postat av: anna.letfors.webb.se

Publicerad 2009-07-20 17:09:11

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-20 17:12:48

Snygga bilder. COOOOOOOOOOOOOl att komma så nära en fluga och fotoa den. Gillar en dom.

sv: den fins filmer på på mig och vicky tälvar freesyle. Kolla in mig Yortob profil LETFORS där fin två st =)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-20 17:59:33

Jag är så enormt avundsjuk på din kamera! Vill ha!

Skitsnygga bilder!!



Sv. Det dåliga med gårdagens träning var att jag insåg att vi klarar raksträckor fin fint, men med byten och högerhandling går det inte så bra. Jag får träna mer på hur jag använder mina flaxanda armar.

Zelda fusakde flera gånger på några hinder och hur det kommer gå med domare på planen och ströningsbakgrund vet jag inte. ;P



Men det ska väl gå. :)Håll tummarna. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-20 20:37:01

Sv: Jag tkr oxå det är skittråkigt att shoppa. :P hehe.. Men det är roligt med nya kläder. Sally mår sådär. Hon har kräkts flera gånger och verkat allmänt hängig, men förut var vi ute och plockade hallon en lång stund och då piggnade hon till igen. Så jag hoppas att hon är på bättringsvägen. :)

Postat av: karina

Publicerad 2009-07-21 17:27:09

kanonfina bilder!! vad använder du dig av för kamera och objektiv?



mvh K

Postat av: Cornelia ( nela )

Publicerad 2009-07-22 15:29:35

skit cool bild :) SAKNAR DEJ!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela