CINNAMON | s e p i a

Publicerad 2009-07-05 02:44:32 i Cinnamon

© | foto: Hannah Larsson

Lovade ju er en bildbomb igår, men jag åkte & badade sen var jag ute sprang med Cayenne sen bara rann tiden iväg & jag hann inte ens sätta mig vid datan. ;) Fy på mig, men senare idag kommer bildbomben kan jag lova! :) Kuligt va? Bjuder på ett litet kollage jag har suttit & fixat ihop på bilder jag fotade tidigare idag på Cinnamon, men som sagt mera bilder kommer senare. ;D Haha, lägg märke till hur lååång tunga Cinnamon har på bilderna ovan! Haha, min lilla gullepluttis! <3

Jag sitter just nu nere i våran gäststuga, har nämligen en 'storstuga' där vi sover & sånt. :) Sen har vi även en bod där alla värktyg osv. är, en gäststuga & en bar. ;D Haha, så just nu sitter jag nere i gäststugan, sitter & tittar på TV & bloggar som ni kanske redan förstått. ;P Ska även sova här nere i bäddsoffan, vill inte sova i min säng där uppe... För att förra gången kröp det en korsspindlel vid mitt huvud. :S Och det gjorde det igår också så nu sover jag här nere. x) Spindlar är ju farliga, säger vi... xD Korsspindlar kan ju bitas [säger jag till mitt försvar]. Fast det konstiga är att jag vill ha en spindel, dom är söta [dom stora] men inte de små, dom är bara läskiga, ursh... Haha, jag är nog liite skum..? För de flesta skulle nog tycka tvärtom än vad jag gör. Haha, nu ska jag sluta babbla & fortsätta titta på TV. Glöm inte bildbombningen som kommer senare.

G ó n a t t ! < 3
Förresten, vad tycker ni om mitt lilla kollage ovan? :)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Caroline o. Lukas

Publicerad 2009-07-05 19:27:06

Hejsan hoppsan!

Vilka underbar kort på Cinnamon. Gillar verkligen kort i sepia och svartvitt..en viss känsla.

Mysigt med sommarstuga, men fy för spindlar. Jag ahde gjort som du. Jag fullkomligt avskyr spindlar och tvekar inte att skrika om jag ser en ;) Även små ofarliga korsspindlar...hihi

Må så gott!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-07-05 20:27:47

Naw... sååå söt! <3

Sv: Idag har jag tränat, plockat blåbär och så kom grannen hit med sin hund. Det måste vara världens absolut snällaste hund. :) Han (alltså hunden :P) kröp upp i min syrras knä och ville gosa... haha... då stod sally där och buffade lite på honom... haha. jag tror att hon blev lite avis när han gosade med HENNES matte. ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-05 22:26:07

Fina bilder =) idag har jag tävlat. Sj =)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-07-11 10:09:55

Åh, gud vilket fint kollage du har gjort, jag älskar det verkligen! så fint med den färgen o allt :) i love it (Y)



yeeeu (haha) vad läskigt att det kröp en korsspindlel vid ditt huvud. Spindlar är ju så läskiga! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela