Två till tre

Publicerad 2009-12-16 22:04:30 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Det ska tydligen komma 2-3 decimeter snö under natten enligt de på radion! :O Ännu mer snö! Tjohooo! Inte mig emot för nu har jag köpt nya skor så nu är jag redo att ställa undan mina gympaskor. Köpte ett par höga stövlar som går till knäna med klack sen även ett par låga. För jag vill helst inte gå ut i skor med rätt hög klack om det blir is, aj säger jag bara. Ville helst ha ett par uggs nu, men det fanns bara i storlek 40 & när man har 36 fungerar det ju inte speciellt bra då. 

Jag hoppas bara att hundarna inte kommer drunkna i snön. Ca 50 dm är ju hur mycket som helst! :o Mina mini-fjärilar kommer ju försvinna! Nu ska jag ut med hundarna i snöstormen! :D

Vi höres!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-17 12:03:42

Då har ni fått mer snö. Hoppas nu den ligger kvar!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-18 19:37:07

Oj vad mycket snö ni har! det var väl ändå rätt längesen det kom så mycket snö? här på vintern snöar det väl någon gång ibland sen blir det till slask, så var det ju förra vintern.. i år får ni ju en massa snö, hoppas den kommer hit också! :D



Roligt att du köpt nya skor, alltid roligt när man handlat något nytt. :) (Y)



Sv: Så lite så för grattis inlägget, tack själv för alla fina kommentarer bästaste du, blir så glad ska du veta :) <3



Gud så fuskigt att ni har så mycket snö, hela 50 cm :O vi har väldigt kyligt här också men inte alls så mycket snö, har nästan ingenting egentligen, hoppas det kommer till jul! :)



Haha nehe du, du har inte alls sämst humor! din är ju bäst! ;D du ska bara veta hur konstig humor jag har ibland, haha typ om man är på skratthumör eller något då har jag jättedålig humor, kan typ skratta åt nästan allt :P



Ja, stackars dig som får lov på tisdag, det är ju bra att du får det men jag menar du kunde ju fått det idag istället, då många andra får det. :) <3



Ja ellerhur, visst känns det som ett slämt att det bara är en vecka kvar till jul, tiden går galet fort! ;O

Självklart att jag höll tummarna för att du hittade julklappar då du var o julhandlade, du hittade en del va? :) (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela