TITTUT!

Publicerad 2009-12-08 14:29:21 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Min sköna lilla Plompa-prick!

Åh, det närmar sig jul med stormsteg nu. 16 dagar kvar, hur kan det vara sant? Dags att börja skriva ned vad man önskar sig. :) En Canon eos 5D mark II med Canon EF 70-200/2,8L IS USM till skulle inte sitta helt fel. Inte detta heller. Dock en aning nedstämmande när man tar sig en titt på priserna. Men man får alltid drömma sig bort, långt bort! Och en 0a är ju noll = ingenting, right? Då blir det ju inte så himlans dyrt, om man tar bort 0orna. Wii!

Vad önskar du dig mest av allt i julklapp?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-08 16:27:57

Så söt han är din lilla plimpa, alltid lika söt! :D

Först när jag kollade på bilden lite snabbt så tyckte jag inte att det var Cinnamon men det ser jag ju nu att det är ;) han var liksom lite mörkare i pälsen på den bilden.



Ja, julen närmar sig verkligen med stormsteg nu! shit va tiden går fort alltså, inte länge kvar till lovet! :D nästa vecka på fredag börjar lovet, ditt också? :) Åh nej du, den där resan till antarktis skulle inte sitta fel och heller inte den där kameran, bara priset som är problemet.. tänkt va många fina kort man skulle kunna ta om man var där på antarktis! :O



Jadu, vad önskar jag mig mest av allt i julklapp..? en laptop kanske? hihi, nej men asså det är väl inget som jag önskar mig mest av allt men det är något som jag nog skulle vilja ha faktiskt :) men känner mig inte för att önska mig sådär dyra grejer, fick ju min systemkamera förra julen och fick mitt macro objektiv när jag fyllde år, och detta hade jag tänkt att spara ihop till själv men så fick jag ju de istället :) så ja, kanske ska ta o önska mig något billigare, haha ;) Helt ärligt så vet jag inte vad jag önskar mig mest av allt. :P Men det är ju alltid roligt med en massa fotogrejer o sånt (vilket också brukar vara dyrt i och för sig men ändå något som jag inte skulle tacka nej till liksom) ;P och en till hund! (också dyrt xD) hihi, det är något som jag vill ha, en till hund att tävla i agility med :D tänk va roligt om Spicy får valpar så vi behåller en, det skulle vara underbart! :) fast det kan ju inte bli till jul det men ja.. ;)



Ha det bäst :) <3

Postat av: emelie

Publicerad 2009-12-08 19:53:03

jag skulle nog kunna ta din lista rakt av faktiskt...förutom kanske ett wii...det har jag redan. ;)

Postat av: Moa

Publicerad 2009-12-08 22:40:49

Mest av allt önskar jag mig en ny dator faktiskt! Min nuvarande är otroligt kass och seg :(



Ha en fin vecka! kram

Postat av: karina

Publicerad 2009-12-09 18:51:25

ha ha det var inga billiga önskningar du har...gillar verkligen resan... jag hade gärna åkt...MEN 87000 kr njä...det får bli en dröm!

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-11 16:40:05

Åh. Ja den där 5D mark II har man ju drömt om så många ggr att man börjar tappa räkningen. Lär få drömma några år till :o)



Men som du säger, en nolla är bara en nolla utan egentligt värde. Hihi!

Postat av: Maja och Djuren <3

Publicerad 2009-12-11 19:18:57

sööt bild <3 jag önskar mig en häst (kan hästar/ridning) och sen massor med agility hinder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela