Skithunden

Publicerad 2009-12-02 15:43:27 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Min vovve till skithund skäms jättemycket just nu. Jag & hundarna var nyss ute i trädgården & vi har gjort det extra säkert med kompostgaller där det behövs så de inte kan rymma. Men Cayenne hittade, konstigt nog, en ingång till grannen som han tydligen ville in till. Så medans jag vände mig om för att fotografera lite så hann han smita under det 10 cm låga (höga?) stället vid staketet & sprang in på grannens tomt.

Jag ropar & har mig för att försöka få tillbaka honom & han är påväg att komma när jag lockar med bollarna (hans favoriter) men tvekar i sista sekund & springer runt & luktar. Tillslut hoppar jag själv över staketet & försöker få tag på honom men han bara springer undan så jag bokstavligen jagar honom… Nu skäms han jättemycket & han vet ju exakt vad han får & inte får göra. Nu följer han efter mig överallt & skäms.

Tur att ingen verkade vara hemma i alla fall, undra hur de hade sett ut när jag jagar min knashund runt på deras tomt. 


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-12-02 16:33:47

Men lille plutten så busig han var Cayenne, men vilken fin bild du tog på han innan ser jag. Ja den var verkligen vacker, bilden alltså. Undra om killen din gör om samma sak en gång till, rymma är nog inte så kul längre skulle vi tro. Kram på er fråm oss

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-02 17:59:39

Bushunden då. Skithund är rätt benämning på Stintan. Det är väldigt få gånger som vi kommer ur skogen utan att en vit blandras förvandlats till en brun/orange/svart illaluktande hårig sak med fyra ben. :/



Sv. Jaha. :P

Postat av: Maja <3

Publicerad 2009-12-02 18:46:17

har tittat in på ditt galleri. Tycker det är jätte fina bilder och älskar verkligen bildern på hundarna !!

Jag tycker du fottar väldigt bra men det beror nog på att du har en bra kamera också.

En fråga, är du kompis med Karolina (Ella?)

KRAMAR // Maja o Zoro <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-05 18:58:39

Din söta lilla tokvovve är sötast och för busig (hihi, det där lät lite knasigt ;O ) haha jadu, det hade nog sett väldigt roligt ut när ni sprang runt där på deras tomt, och väldigt gulligt ut, thihi ;D <3



Helt underbar bild på sötnosen Cayenne också, älskar verkligen den :) mästerfotografen du <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela