Nu är det jul igen... snart

Publicerad 2009-12-01 04:01:39 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Idag är det den 1a december! Det känns otroligt vad tiden går fort! Men det ska bli så mysigt med jul, jag riktigt längtar! Nu är det bara snön som saknas först allt ska bli riktigt juligt.

Jag hittade några söta julkort på Cayenne från 2007, är de inte lite söta? Jag har ännu inte hunnit ta nya julkort så dessa får duga, trots den ganska dåliga kvalitén, tills de nya kommer upp. Kan inte förstå att det var två år sedan jag fotade dem, känns nästan som igår. Tiden går så fort att man inte ens hinner blinka innan åren hinner gå. Näe, nu ska jag sluta blogga & försöka få mig lite sömn, trots att jag är pigg. Men ska ju upp om 2 timmar så sovgott. :)

Ha en underbar första december allihopa!  
 

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie och Exxa

Publicerad 2009-12-01 13:11:02

Naw vilka fina bilder!!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-12-01 15:52:06

tiden går fort när man har roligt! Söta bilder btw :)



ha en fin dag!<3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-01 22:26:56

Varför ska du gå upp så tidigt?

:)

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-12-01 23:56:11

Så söt 1:a december kille och så fina kort som vanligt och så supersöt Cayenne/ Kram och ha en fortsatt fin december

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-05 18:56:29

Ja, visst går tiden fort?! längtar också till julen, så himla mysigt! hoppas verkligen att det är snö när det är jul, känns inte som en riktigt jul annars ju.. håller tummarna på att det blir snö! :) <3



Bilderna är inte bara lite söta utan helt supersöta! hihi :D så härliga och juliga! Cayenne är bara för söt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela