7 - 1 = 6

Publicerad 2009-12-18 14:59:00 i Cinnamon

Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lagFotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lagFotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson | kopiering förbjuden enligt lag 

Fredag = TREVLIG HELG. :) ♥ De flesta har jullov nu va? Jag får det på tisdag så måste upp efter helgen nu också, ursh så jobbigt. Jag bjuder i alla fall på några bilder på Cinnamon, tyckte att han varit med lite för lite här inne i bloggen nu. Men han är ju så svår att få på bild, så som han springer runt som en tok i snön. :) Hoppas ni gillar dem & får en underbar helg!

Nu ska jag slå in julklappar för jag hittade de flesta igår när jag var på stan.  
Bara några klappar kvar.

6 dagar kvar till juuul!  ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-18 15:43:34

Längtar till jul, är verkar gilla snön! Trevlig Helg

Postat av: W

Publicerad 2009-12-18 16:58:16

åh, älskar 3:dje bilden på Cinnamon <3 SUPERFIN! Verkligen :)



SV: Ja, dog nästan och så fick jag dåligt samvete för jag inte hade hållt i honom ordentligt.. :(

Postat av: W

Publicerad 2009-12-18 17:16:29

Ajdå! Läskigt, jag hittade ju Lotus bara en minut senare, men ändå, ;S

Man blir ju livrädd.. Knappt så jag vågar gå med honom själv i koppel nu :(

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-18 19:45:19

Hihi, så himlans söta bilder på Cinnamon, den lilla busen <3 så gulligt när han har en massa snö i ansiktet :)



Visst är det härligt när man nästan är klar med alla julklappar? då behöver man liksom inte gå o tänka på det mer :)



Ja, nu är det bara 6 dagar kvar till julafton!! underbart :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela