Mina julklappar

Publicerad 2009-12-25 20:54:50 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Jag hade en underbar julafton! God mat, massor med fina paket & annat skoj! :) Hade ni en fin julafton? Om ni är nyfikna på vad jag fick i julklapp igår så tänkte jag ta berätta det nu:

  Tidiningsprenumeration på VeckoRevyn - 4 nr.
  Plattång - röd.
  100 kr presentkort på H&M.
  Bok - Twilight bakom kulisserna. En bok om hur de förberedde & gjorde Twilight osv. :)
  Blåa örhängen från JC som jag ville ha - ska ha det till min nyårsoutfit. :)
  Twilight collection - alla twilightböckerna, inbundna på engelska.
  Harry Potter and the Half-Blood Prince DVDn.
  300 kr presentkort på GinaTricot.
  En grå oversize tröja med två tecknade fåglar på som de står "Love Birds" på, jättesöt.
  Ett par pärlörhängen. :)
  Pedalpapperskorg (svart) som jag velat ha, haha. :) Ska även försöka lära hundarna att öppna den, det skulle ju vara coolt!
  500 kr löst.
  Damrummat/dassbok, haha!
  Förhandsbokning på New Moon DVDn som kommer ut i mars tror man. :)
  En fin hjärtram
  En sten där det står "Saknar dej ♥" på.
  Bok - Vänner för livet. Jättesöta bilder i den med väldigt passande & söt text till.
  5st olika nagellack. :)


Det var de jag fick igår, kan ha glömt någonting. ;) Är jätteglad över alla julklapparna! TACK så jättemycket allihopa!!! :D Haha, fick twilightsaker också, tjohoo. Sådan Twilightnörd man är! :) Vi fick även en VIT jul & faktiskt blå himmel & sol! :) Så himla underbart alltså, ännu en julklapp till oss alla kan man ju säga. Hundarna fick såklart också julklappar. Två rätt så stora knutben, massor av godis. Cayenne fick en röd, rund pipis & Cinnamon fick en, hur ska man förklara det, avlång bitgrej som liknar en sådan där smällare man fyller med godis & sätter i granen (heter de smällare?) fast i annat material såklart sen så piper den också. De fick även en boll som det är ett hål i som man lägger i godis i, superrolig verkar den! :) Den var även mjuk, har bara sett sådana hårda bollar förut.

Fick ni någonting speciellt i julklapp ni är extra glada över?
Jag kan inte bestämma vilken av mina jag gillar mest, gillar alla! 



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-25 20:59:41

Gud vad kul & vad mycket du fick!

men det är klart du fick mycket, så snäll som du varit i år! <3 :)



Själv fick jag ju också en massor, men datorn var jag bäst. :) Kläder, data, dataväska, diadem, rosetter (hårklämmor), datamus, smycken och en del annat. :)



Puss, ska kolla mina kommentarer nu <3

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-25 21:02:17

SVAR: Jag vet! Andningssvårigheter här också!

Ska Eclipse gå på bio den 30 juni 2010? :D

Måste kolla!

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-25 21:02:56

SVAR: tog den igår på julafton :P

gillar den också, men söt är jag inte där! xD

<3

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-25 21:05:37

En ny armbandsklocka fick jag som jag har velat ha länge :)

Postat av: emmaidjut

Publicerad 2009-12-25 21:24:27

sv: Haha, va kul! :D



Toppengrejer. :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-25 21:25:25

Ja, sen fick jag pengar, så det blir ett par nya datahögtalare till datan :)

Ja, de första bilderna är på mamma och mormor...

Gillar med den första bilden på Kippo :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-25 23:32:50

Jättehärlig bild bästaste du! :) <3



Va många julklappar du fick och toppen att du blev så glad över allt du fick :D låter som ni hade en helt underbar julafton, härligt o höra (Y) <3



Jadu, svårt att säga något jag är extra glad över av det jag fick, gillar också allt väldigt mycket :) men något som jag blev lite förvånad över, eller hur man ska säga, var att jag fick den där digitala fotoramen av min bror, hade inte en tanke på att jag skulle få något sånt men det blev jag riktigt nöjd med och såklart med allt det andra jag fick, som det fina jag fick av dig <3 Tack ännu en gång, så glad över det ska du veta :) och den söta nallen, en sån fick jag när jag var med luciatåget också, men den jag fick av dig var mycket sötare kan jag säga :) det var något speciellt med den andra som jag fick, vet inte riktigt vad, men den jag fick av dig var så himla mycket sötare i ansiktet ;) thihi :D <3



Ha det bäst. Puss! ily <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-26 12:53:08

Sv: Ja, inte alla paket, men många av de.

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-26 17:41:24

Sv: Kippo tycker om att apportera... Ganti tkr om och öppna paket.

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-26 19:48:19

Vad roligt att du är så nöjd med dina julklappar. De är alltid kul att får de man önskar sig. :D De jag är mest nöjd med är Cinco:P

Kram

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-12-27 11:46:59

Jag fick en bärbardata xd jag undrar om du vill göra en ny design på min blogg ?? tycker du är bra på att göra de! vill inte att någon annan ska göra de än du ;D <33

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-28 12:22:19

haha vad kul att du haft en bra jul med många presenter !



Jag fick oxå massor med bra så kan inte heller välja men det var väll att jag fick ställa ut Zoro på kista mässan ! ...

KRAM och GODFORTSÄTTNING !

// Maja och Zoro <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela