Bilderbloggis

Publicerad 2009-12-28 13:27:15 i Hundarna C

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Ännu mera bilder från igår, 7st för att vara exakt. :) Hoppas att ni tycker om dem.

Det är +2.4 grader ute just nu & snön smälter… Och det är rätt mycket snö vi har så antar att det kommer bli väldigt mycket slask nu. :/ Jag vill ju ha kvar snön. Förresten så kanske vi ska se på bio senare idag, får se hur det blir. I såna fall ska vi nog se Avatar (3D), eller så ser jag på New moon igen. Svårt val de där. ;) Någon annan som sett Avatar, var den bra?

Hoppas ni har en fin måndag! ♥

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-28 14:20:55

sv: tack så jätte mycket ! <3 hoppas oxå att det kommer gå bra :)

FINA BILDER.

oj, va mycket svanar :O !



KRAM <3

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-28 15:06:30

Jätte fina bilder! Kul att gå på bio, önskar att jag gör de oftarer med de blir alldrigt av. Vicken du en ser så tror jag att du får skoj. Tråkigt att snön smälter. De gör de hos ochså, med de ä ca 0 grader och så rängnar de hela tiden. Inte kul.



sv: Jag tror nig ochså att Cinco gillar att bo hos oss. Mycket bätter än på de förastället. Hon kan nog sakan fåren en del.



Hoppas att du får en fortsatt trevigr dag!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-28 16:20:09

Okej :) jätte fina bilder som vanligt!

Min vovve är 7 redan, en gammal gubbe ;)

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-28 18:32:56

Nej USCH vilken fin söt tröja Cinnamon har på sig! :D Superfin! Älskar bilderna också :)



Min favorit är den andra bilden på alla svanarna, så fin kontrast i bilden och allt :) Sedan den där Cinnamon skakar på sig så snön yr! :P

Puss <3

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-28 18:36:34

SV: Jajamensan du!

:D Det ska bli jättekul tycker jag!

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-29 13:07:52

Vi har ingen snö alls kvar... Bara halt och blask...

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-29 19:44:04

Hahahaha nee. Han e så fiiin så, ser ut som en riktigt ungdom! ;) Vart bor du?.. Haha sorry om jag ställer en sån konstig fråga men guud vad fina "Bakgrunder" på dina bilder..Det kan ju knapppast vara Stockholm! x) Själv bor jag ju där och.. haha ja jag hittar inga sånn platser. :)

Kram kram /Malin o Lucky

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-29 22:54:36

Här regnade snön bort totalt dagen efter julafton. Helt perfekt enligt mig :o) men så sägs det att snön är påväg igen samt minusgraderna... suck... Vill ha vår, NU! :o)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-03 23:02:18

Som vanligt, riktigt fina bilder! gillar speciellt den första och sista bilden :) dina vovvar är bara för gulliga alltså :D <3



Nepp, jag har inte sett Avatar, men tror att många har sagt att den är bra :) Hoppas den var bra ifall du såg den :)



Puss! ily <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela