Avatar

Publicerad 2009-12-29 16:31:20 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

Det blev inte så att vi gick & såg Avatar igår, utan det ska vi göra idag istället. :) Bion börjar vid halv åtta tror jag, sen ska vi även äta där på Heron City också så tror vi åker om en stund. Det blev inte heller så att vi ser den i 3D för det var många som sa att man mår illa av det, & eftersom vi ganska lätt mår illa så blev det på det vanliga sättet istället. x) Skulle ju vara tråkigt om man inte kan se klart filmen.

Tänkte bara berätta det för er som är nyfikna på vad som händer idag!
Tingeling!

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Weila

Publicerad 2009-12-29 16:35:01

SV: Jag vet, tack! :D



Okej, vill också se Avatar & ska göra de nån dag. :) Hoppas den är bra!

Skulle inte heller vilja se i 3D, blir yr och illamående så lätt jag också, så det skulle vara svårt :/

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-29 18:43:22

Avatar såg jag igår! Den var jättebra!

Postat av: Elsa

Publicerad 2009-12-29 22:48:24

Ja och vad tyckte ni om filmen?

Postat av: Lea

Publicerad 2009-12-29 22:52:55

Vill också se Avatar! Orättvist :o)



Försöker skriva samtidigt som jag kollar på film... inte det enklaste, hehe!



Härligt med personligheter... det är ju det som gör våra djur så... eh... personliga? :o) Men kul med så olika hundar, de kan ju lära sig av varandra!



Mitt fototält kostade 400 kr men sen gick frakten på ca 200 kr. Skymmande paket antar jag. Storleken är 60x60 men jag skulle ändå velat ha liiite större... men man kan ju inte få allt! :o) Jag vet inte riktigt hur stora dina vovvar är jämfört med Leo, men skulle jag gissa så blir nog ett 60x60 tält i minsta laget. Det bästa vore väl om du tar kontakt med Magnus på tvspelsweb och frågar!



Ledsen att jag är så dålig på att svara, men jag tänker på er och hoppas att ni har det bra :o)



Kramar!

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-12-30 16:38:28

Ha nu ett gott slut på 2009 och ett GOTT NYTT ÅR 2010 önskar Boxarna bus och matte, som hoppas på bli bättre att kommentera era bloggar nästa år Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-30 20:17:38

Gott nytt år (Y) :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-03 23:08:20

Fräck och härlig bild (Y) :)



Roligt att ni ska se på Avatar, hoppas den var bra :D

Puss&Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela