We´re moving!

Publicerad 2009-08-23 13:20:19 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Någonting som jag inte har nämnt tidigare i bloggen är att vi ska flytta, vilket också gör att uppdateringarna här inne på Cayennepeppar inte blir lika många eller speciellt långa heller för tillfället. Det är rätt så mycket att packa nu & framför allt rensa bort & slänga då det är första gången jag flyttar, har nog samlat på mig lite skräp med åren skulle jag tro... ;) Jag nämligen bott här i samma lägenhet i snart 14 år, hela mitt liv med andra ord. Så det ska bli jätteroligt att flytta tycker jag. Vi flyttar till en villa också så nu kommer jag kunna träna agility varje dag vilket är så himla kul! Gissa om vi kommer synas på tävlingsbanorna snart... :)

Nu har jag tänkt packa lite senare ska vi till huset & fixa. Vad är era planer för denna söndag?



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-23 14:17:06

Åh, vad roligt att flytta! Jag har bott i samma hus i hela mitt liv, men jag tror inte att jag skulle vilja flytta härifrån....än. :P Men det är ju bra för sally med den stora trädgården. :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-23 18:13:17

Spände med Flytt. Ska ni flytta långt? Vad har du gjort idag?

Karm

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 21:11:28

Kan tänka mig att det ska bli roligt att flytta nu när du bott där hela ditt liv, jag har ju i och för sig också bott här som jag bor i hela mitt liv, men det är nog inte riktigt samma sak kanske, eftersom vi bor i villa.



Va roligt att ni kan träna agility mycket oftare nu också, det blir ju kanon :D (Y)



Supersöta bilder på Cinnamon & Cayenne :)

Ha det bäst. love you and miss you.. <33 bästaste du (L)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-23 21:11:59

den förra kommentaren skrev jag ;)

namnet och hemside adressen gick nämligen bort :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela