Tisdagen den 18 augusti

Publicerad 2009-08-18 18:05:37 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Idag började jag som sagt skolan igen. Känns ändå rätt okej att börja skolan trots att jag absolut inte skulle säga ner till längre sommarlov. :) Sedan efter uppropet tills nu så har jag varit med min kompis Cornelia (♥). Vi hade superskoj som vanligt. ;) Vi följde även med mamma till IKEA... Smart att gå runt på IKEA när man inte har någon aning om vart någonting finns, haha. ;P Jag kom i alla fall hem med en ram, nu gäller det bara att fundera ut vilket av mina fotografin jag sätta i den... :D Hmm....

Nu ska jag svara på alla era söta & snälla kommentarer. Puss! :)




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Publicerad 2009-08-18 19:13:00

Krak krak, ja så säger skatan i alla fall, men du verkar ju inte tycka att det var så hemskt med skolan, så nu säger vi hej! Va kul att du hittade en ram, ja undra vilket foto som skall vara där. Har du förstorat flera olika foton? Hoppas att du får en bra början av skolan nu så att hösten går snabbt/ Kramisar

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-18 20:48:14

Vilken supersnygg bild! Fågeln ser lite läskig ut dock. :P

Kul att skolan gick så bra!



Kramar



Sv. Tack!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-18 21:02:51

Sv. Ja idag har jag varat och tränat agility.

Det gick väl inte så himla bra dock men det ska vi fixa. ;)



Sv. Vad ska ni hitta på?

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-18 21:50:06

Hehe, där är ju den där coola bilden på den där läskiga fågeln ;) så stor och burrig den var egentligen. ;P



Härligt att det ändå känns okej att börja skolan igen :) (Y) och va kul att du vart med en kompis :)

Vilken fin ram du köpte! svårta att välja vilken bild du ska ha där när du har så himla många kanonfina bilder <3 ska bli spännande o se vilken det blir, ifall du visar det i bloggen sen. :)



Sv: Tack så jättemycket bästaste du, roligt att du gillar bilderna på månen, biet och humlan och allt vad det är, thihi ;) <3 du är mästerfotografen du :D

Åh, förstår att du vill ha härligt väder och fortfarande sommarlov. Sommarlov dröjer ju ett tag tyvärr, men ett härlig väder, det kanske kommer imorgon? vi får hoppas i alla fall ;D



Tack tack! :) nu har jag inte länge kvar av sommarlovet.. imorgon, men sen är det slut..

Ha det bäst. Älskar dig också mest! <33

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-18 22:13:18

Sv: Haha... tkr jag med. :P Men det är väl bra att lära känna alla så man inte känner sig helt lost när skolan drar igång på allvar. :) Men klockan 18 tkr jag är lite väl sent... missar tom körkursen... så nu dröjer det över en månad tills det är kurs igen. Hade gärna haft det överstökat känner jag. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela