Sanna, jag... & biet.

Publicerad 2009-08-12 17:09:12 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


Fotograf: Hannah Larsson 


3st bilder. <3

Vet inte riktigt varför jag la in en bild på ett bi emellan bilderna på mig & Sanna när vi hoppar, men tyckte att färgerna passade med varandra lite. ;) Bilden på biet blev väldans stor, men det gör nog ingenting va? :) Gillar den bilden på biet. ;P <3 Jag älskar den första hoppbilden på mig & Sanna också, saknar dig så mycket. ♥ Jag ställde in självutlösare på min kamera när vi var på ön i fredags, & så hoppade vi lite mycket, det var så himla skoj & det blev väldigt mycket skratt ska ni veta. Men visst blev dom ganska bra för att vara tagna med självutlösare? :) Hihi. Det var riktigt svårt att hoppa samtidigt, speciellt när man inte riktigt visste när kortet skulle tas heller, det bara blinkade till innan det togs...
Hoppas ni gillar dessa kort. <3

Jag måste förresten tacka för alla era fina ord om mina porträtt bilder jag lagt ut här i bloggen, så skoj att ni gillar dom! :) <3



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: sawir

Publicerad 2009-08-12 17:22:13

sv: rätt! Du kom tvåa så du får en länkning i min meny! ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-12 17:23:43

Hoppbilderna blev riktigt coola ju :D (tycker också bilderna blev bra för att vara tagna med självutlösare, och vi fick ju faktiskt en del bilder då vi hoppade samtidigt och vissa bilder blev riktigt roliga, haha :D) (Y) och bilden på biet, shit va fin! otroligt underbar alltså :) <3 som jag brukar säga: mästerfotografen du! det är du verkligen. :)



Hannah, jag saknar dig också så mycket! <3 alltid vi!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-12 19:02:29

Jättefina bilder Hannah!

Jättesnygga!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-12 20:41:35

Vad fina bilder du tar:D

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-12 23:01:15

Coola bilder ;)<3

Postat av: Rebecca N

Publicerad 2009-08-13 09:38:15

Snygga hoppbilder : ) Och fullkomligt älskar bi-bilden, så grymt snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela