Längre sommarlov, tack.

Publicerad 2009-08-17 09:04:52 i Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Imorgon börjar skolan igen... Detta sommarlovet har gått så otroligt fort alltså, men roligt har jag haft! :) Men det borde väl ändå vara så att man skulle ha haft några månader längre sommarlov, ellerhur? Phu... De första dagarna kommer bli extremt tråkiga i skolan, plus att jag börjar 8an nu så nu är det betyg som gäller. Kommer bloggen bli väldigt tom nu framöver pga av fullt upp med plugg & läxor? Hoppas inte det! 

Stackars dem som redan börjar skolan idag. :O

Nu ska gå & ha kul, de sista timmarna av sommarlovet. Hej. ♥



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-17 10:07:56

Ja, lid med oss som börjar idag. Smärtan är olidlig! haha



Att gå till skolan är som att gå upp på morgonen. Man ligger gärna 5min till. ;)



Lycka till i morgon!



Sv. Tack!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-17 10:08:38

Glömde fylla i namn och adress. :P

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-17 11:14:00

Själv börjar jag på onsdag. Kan säga att jag är något nervös. :S Himlans jobbigt oxå att vi inte slutar förrän klockan 18 första dagen. :o Trodde att vi skulle ha en superkort dag, men nejdå. Vi skulle minsann grilla och ha nån "börja-skolan-igen-fest". -.- Hade hellre velat sluta tidigt. :P

Postat av: XeNo o Pax o Ninni

Publicerad 2009-08-17 12:41:10

Vi håller med dig, visst skulle sommarlovet vara fram tills oktober, :)))! Men då hade ju man haft för många ungdomar drivande på vardagarna. det är ju inte alla som älskar att vara borta från skolan. Det är ju jättemånga som längtar tillbaka till sina klasskompisar som har varit borta från stan hela sommaren och då blir det glädje för dom. det är ju inte många som kan hitta på så mycket som du! Du har ju så många intressen och älskar naturen och livet och din vän. Mitt barnbarn Marcus har gått en vecka redan, ha går på Göteborgs tekniska gymnasium första året. Så det är många som snart är igång igen. Klart som spat att bloggen får vänta, så du hinner med. Kram och ha nu en skön sista dag på lovet/ Boxerhugs

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-17 13:59:52

Sv: Tack :D



Vi börjar först om en vecka, men vi gick en vecka längre också :)Ja hoppas man hinner skriva i bloggen också ;)

Postat av: anna

Publicerad 2009-08-17 14:58:48

Håller med sommarlovet ska vara länger. Jag börjar på toradag. Tills däss har jag en massa att göra.

Sv: I hägen har jag tävlat, och varigt och gått med hundarna på ett slott.

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-17 17:29:39

Hoppas du haft en superbra dag! :)

När jag gick i 8:an blev det inte så extremt mycket mer läxor och plugg. Kanske något extra prov o så... Det var först i 9:an som jag kände av pressen igentligen...

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-17 23:53:30

hehe ja det hade vart skönt med lite längre sommarlov allt, håller med dig ;)



Hoppas inte det blir så mycket plugg så man nästan inte hinner med bloggen.. men allt för mycket plugg kan det ju faktiskt inte bli, något inlägg varje dag hinner man väl ändå med? ;) hehe.



Imorgon börjar ju du skolan ja, ha så skoj och lycka till då ;) :) <3 Puss. love you!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-17 23:53:50

Jättefin bild, gillar denna bilden i färg också :) (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela