Klubben strax!

Publicerad 2009-08-22 11:38:39 i Blandat

Fotograf: Hannah Larsson

Jajamensan, rubriken säger väl det jag tänkt berätta nu? ;) Jag & vovvarna ska strax iväg till hundklubben & träna agility. Ska bli skoj som vanligt! Hade mest tänkt träna Cinnamon nu, så vi får se om jag kanske bygger upp någon liten bana med tunnlar & hopphinder. ;D Balansen tycker Cinnamon också är riktigt kul!

Ha en fin lördag allihopa. <3 Jag bjuder på en bild på Cinnamon, Ia & Korall som jag tycker är rätt så söt, gillar färgerna. :) Jag hoppas ni också gillar den. <3 Haha, Cinnamon tog den där fotbollen & sprang runt med den i munnen, lilla tokvovven. ♥

Ciao, nu ska jag packa ner allt som ska med.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-22 11:49:08

Åh, vad roligt! :D Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-22 20:21:40

Men sån söt bild på Cinnamon, Ia & Korall :)

Gillar också färgerna väldigt mycket, som vanligt då alltså ;) du har alltid så fina färger i dina bilder :) (Y) Puss. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela