Fiskmåsarna. ♥

Publicerad 2009-08-13 17:39:25 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson
 
Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Måste säga att jag gillar den första bilden skarpt! :) Fick fiskmåsen precis i mitten fast den flög väldigt fort & nära vilket jag tyckte vart fint! :D Fotograferade dessa bilder jag på ön jag & Sanna var på i fredags, det var jättemycket fiskmåsar & dom flög säkert bara 1 meter ifrån våra huvuden. Dom fiskmåsarna hade väldigt häftiga ögon också, såg ut som dom hade sminkat sig med röd kalaj runt. <3 Haha, riktigt fint ju! :P <3 Har massor med bilder från ön, vi fotograferade hur mycket som helst där ju! :)

Ena fismåsen hade bara ett öga också, som ni kan se på två av bilderna ovan. :/ Stackaren...

Har du någon favorit av dessa 5st bilder på fiskmåsarna? Min favorit är som sagt den första men jag gillar även den sista, lägg märke till dropparna på ryggen på den sista bilden också.

Ha dé fint, nu ska jag fortsätta träna slalom med hundarna här ute på landet & så ska jag träna lite freestyle med Cinnamon också. :D Riktigt skoj!  ♥





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-13 18:33:54

Svar: Varse:D



JAg gillade också första, vad coolt att du lyckades få med dropparna på måsens rygg på sista bilden också:D

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-13 20:23:25

Åh, vilka härliga bilder! Jag avskyr måsar och tycker att de är jätteläskiga. Men att fota dem är jättekul!

Du har lyckats super!

Postat av: Sweet life style

Publicerad 2009-08-13 20:57:32

jaa, jag älskar de :D blir som film!<3

Postat av: anna

Publicerad 2009-08-13 22:23:58

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-13 22:55:05

Kanon fina bilder! gillar också den första skarpt :) en favorit här med :D verkligen supercool. (Y)

Ja, visst flög fiskmåsarna så himla nära :O haha aa, det såg verkligen ut som fiskmåsarna hade röd kajal runt ögonen, haha ;) och den där fiskmåsen med bara ett öga då, stackaren alltså <3



Va skoj att du tränade slalom med hundarna (började ni alltså träna slalom med Cinnamon idag då? :D skoj!) och tränade lite freestyle med Cinnamon :)



Sv: Tack, va roligt att du gillar färgerna i de bilderna på nyckelpigorna :) <3 mästerfotografen är ju du! :D Puss. love you <33

Postat av: Rebecca N

Publicerad 2009-08-14 10:39:02

Älskar den fjärde bilden : ) Den första var också grymt fin (de andra med, men eftersom du är fotograf så är det självklart att alla är bra ;).).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela