Fågelfotografering idag.

Publicerad 2009-08-26 17:27:53 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Efter skolan idag bestämde jag & Cornelia att vi skulle ner åka på stan. :) Kameran, telezoomet & Cinnamon fick följa med så idag åkte även Cinnamon buss vilket gick superbra, min duktiga lilla prick! ;D Jag fotograferade mest fåglarna nere vid kanalen faktiskt, riktigt kul men också svårt faktiskt, fåglarna var väldigt rädda för lilla mig, hihi. 

Har du någon favorit?

Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: sawir

Publicerad 2009-08-26 18:03:26

sv: tack :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-26 19:15:37

Vad roligt att ni åkte in till stan och va kul att du fotgraferade fåglar :) jättefina bilder! som vanligt då alltså (Y) :D <3

Min favorit är nog den andra bilden tror jag, tycker ögat blev så himla fräckt där, sån fin blå färg liksom. :)



Sv: Ja, det kan jag verkligen förstå, att du också vill ha sovmorgon ;) va, har ni aldrig det? :O börjar ni typ 8:00 varje dag då? :O stackare! ;P <3

Roligt att du gillar bilderna på Spicy. :)



Jättehärligt med långpromenad ja :D nepp, tyvärr inte vid havet, men jag tänkte gå ner dit men det blev aldrig av, får bli någon annan gång. :)

Hihi aaw, och jag älskar också dina bloggar, & dig såklart! :) <33



Ja juste.. reparationen på din kamera tog ju en månad :O Du ska verkligen inte behöva lämna in den fler gånger utan jag tycker du ska gå en helt ny. <3

Jajamen, det var väldigt kul idag på tio kampen faktiskt. :)



Va bra att du kunde se bilden på Millies öga. Japp, jag la in bilden igen, tror jag råkade ta bort något från HTML koden först, därför den inte visades kanske.

Hihi, nej nej det tror jag allt inte, du är säkert jätteduktig på att laga mat ju! :) <3 Sötaste du jaa (; <33



Ha en fortsatt bra dag bästaste du! :) Puss. love you <3 Jag ♥ Dig :) <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-26 21:07:12

den sista bilden är nog min favorit faktiskt! :)<3 Men de andra två är också grymt fina!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-26 21:25:39

sv: tack sötnos!



otroligt vackra bilder. :) ^^

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-26 21:28:12

Riktigt riktigt snygga bilder!

Den första bilden är supersnygg!



Snyggt jobbat!

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-26 22:08:59

Sv: Joho! Det är mina favvodjur! :D Tycker dom är så otroligt fräcka..... eller inte. :P

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-08-27 17:26:41

Kanon bilder allihopa kan inte säga bäst eller bättre, men du är bäst/ Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela