Det ser inte så ljust ut....

Publicerad 2009-08-14 18:38:46 i Fotografier

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

...För oss i Mariefred, eller vad tror ni? Vi är omringade av regn, det regnar på båda sidorna runt oss, haha. ;) Hoppas ni gillar bilderna jag fotade nyss, det gör jag. :) Speciellt den 1a, för det blåa ser nästan ut som ett hjärta tycker jag. ♥ Den andra bilden tycker jag vart fräck, då man riktigt ser hur det öser ner regn där borta någonstans.

Nä, nu ska jag se en film & mysa under täcket, det är så mysigt, speciellt om det skulle börja regna. <3 Det är så mysigt tycker jag, när man hör regnet smattra mot rutan & man sitter inne & myser i värmen. :) Ciao!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-08-14 21:43:06

Vilka fina bilder, Otroligt att vi klarade oss från regnet. Kramisar I <3 U

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-08-14 21:58:29

Svar: Taack! :D<3

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-14 22:35:08

Oj vad mörkt :O riktigt fräcka bilder! :) håller med dig, det blåa ser verkligen ut som ett hjärta och den andra bilden var väldigt cool då man verkligen såg att det öste ner regn lite längre bort.

Ja, det är så mysigt, när man hör regnet smattra mot rutan & man sitter inne & myser i värmen :)



Sv: Va roligt att du älskar bilder som jag fotade på dina sötnosar. :) <3

Hihi, ni ju! :D ja, förstår att det ska bli kanon kul att börja kursen på Torsdag! :) Lycka till (Y) <3 det kommer gå jättebra! :D



Puss. love you too! (R)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-14 23:15:07

USCH för regn!! Blää!! Men efter regn kommer solsken, eller vad är det nu man brukar säja? :)

Tack för de snälla orden om min nya layout.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela