Bringar tur?

Publicerad 2009-08-16 11:55:32 i Foto - insekter

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Vissa av er kanske hört att jag letat efter nyckelpigor & fjärilar att fotografera, tycker dem är så fina. <3 Men jag har inte hittat någon nyckelpiga alls i år... Och fjärilar har jag sett men dem har bara flygit iväg så fort jag tar fram kameran. Men under veckan Sanna var här så hittade vi ungefär 10st nyckelpigor på olika ställen, & väldigt många fjärilar också, som satt kvar väldigt tålmodigt så man kunde fota dem! :D Jag kom väldigt nära en fjäril också på en bild! ;O

Någon som bringar tur kanske? ;) ♥

Bilderna på fjärilarna kommer nog in i bloggen strax, är väldigt nöjd över de på fjärilarna måste jag säga. :) Bjuder bara på en bild på en liten fjäril sålänge. Nu ska jag träna lite agility. Ha en underbar söndag allihopa!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-16 19:36:11

Hihi, kanske är det så att jag bringar tur? ;O haha, sötnos där! <3 :)



Superfina bilder du fick på nyckelpigorna och fjärildarna, helt underbara <3 :)

Roligt att ni tränade agility :D (Y) Tackar, ha en underbar söndag ni också! <3

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-16 21:14:42

riktigt underbara, vackra bilder :)

Postat av: Annica

Publicerad 2009-08-16 21:14:43

Bilderna är underbara. Älskar dem, speciell den med pärlemorfjärilen. 100% sommriga. Kramisar

Postat av: hannah larsson | admin

Publicerad 2009-08-16 22:18:00

Annica: Naw tack så mycket! :) ♥ puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela