B o x e r n

Publicerad 2009-08-03 10:35:19 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

En söt liten boxer jag fotade i lördags på agilitytävlingen! :) Den var så himla gullig, för den stod några meter från oss när jag fotade den & tittade på agilityplan när de andra körde & när den hörde klicket från kameran när jag fotade den vände den sig mot mig & viftade jättemycket på svansen! :) Den hunden verkade verkligen gilla att bli fotograferad. ;) Så otroligt söt, haha. Älskar ju boxar, men det märks nog? <3

Någon som har en favorit av dessa bilder ovan? :)

Jag kom nyss hem, var på en långpromenad med hundarna. Riktigt mysigt att gå upp tidigt & gå ut med hundarna, speciellt när vädret är helt underbart som det är idag också. ;D 

Nu kan jag knappt hålla mig.

1 dag kvar, 1 daaaag kvaaaar...



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Céline

Publicerad 2009-08-03 11:30:20

SV: (a)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-03 11:34:21

Neeej men såååå söt boxer! :D åh vad gullig alltså :) <3 kanon söta bilder på den verkligen :D och som vanligt jättefina färger (Y)

Min favorit är nog den första :)

Va härligt med en långpromenad med vovvarna. Ja, visst är det mysigt att gå upp tidigt & gå ut med hundarna, speciellt när vädret är helt underbart, håller med dig. (Y) Har ni sol hos er nu? :O vi har värsta mulet.. ;( aja, hoppas solen kommer hit också ;D <3



Åååh, inte länge kvar nu. 1 daaaag kvaaaaar!!

Kan knappt hålla mig längre.. <3

Postat av: julia

Publicerad 2009-08-03 13:45:18

sv: tack :) haha jo jag vet ! ;)

men du tar väldigt andra många fina bilder ! :D

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-08-03 21:37:53

Va fina bilder du tagit på olika hundar. Tredje bilden gillar jag bäst och andra sen första. Jättefin boxer. Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela