3st bilder från agilitytävlingen.

Publicerad 2009-08-01 20:41:46 i Foto - hundar

Fotograf: Hannah Larsson

Det var jättekul på agilitytävlingen idag. :) Och ett stort grattis till Ingela & Korall som nollade sig & kom 2a idag! :D <3 Dom var jätteduktiga! Tyvärr spöregnade det till & från på tävlingen så kunde inte fotografera alla ekipage som körde. Alla hundar där var riktigt söta & duktiga. Jag kom i alla fall hem med några bilder, ska sätta mig & rensa dom strax. ;) Hoppas ni gillar dessa tre bilder ovan... Flera bilder kommer senare. :)

Tävlingen idag fick mig att längta ännu mer efter när Cayenne & jag börjar tävla. :) Hoppas vi kan börja tävla snart. Allt hänger på mig... & min handling.

Måste kila nu, så blev inte en sån lång blogg tyvärr.  C i a o .



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-08-01 20:57:03

Vad roligt att det gick så bra för Ingela och Korall idag, grattis till 2:a placeringen säger vi till dom! :D



Tråkigt att det regnade lite då och då.. men tur att det inte regna hela tiden så du i alla fall hann ta en del bilder :) (Y) ska bli skoj o se fler bilder sen. :D Hehe åh, förstår att tävlingen fick dig att längta ännu mer tills du och Cayenne ska börja tävla. När jag har vart och bara kollat eller vart funktionär på agilitytävlingar då blir man så himla sugen på att köra själv. ;)



Jättesöta bilder här ovan :D ser så gulligt ut på den tredje bilden då det ser ut som hunden verkligen svävar fram. Hihi :D Agility är verkligen en rolig sport! :) Ha det bäst. puss <3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-01 22:13:55

Söta bilder.



Jag håller tummarna för både dig och mig och vovvarna. :)

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2009-08-02 01:19:17

Men så kul att det gick bra för eran uppfödare då har du ju talangerna i generna på Cayenne, så snart har vi er oxså på banan och tävlar. Vi tycker inte placering är det bästa utan bara att delta är enormt Kram på er från oss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-02 12:53:39

Svar: Tack så jättemycket! :D<3

Postat av: MICHAELA D

Publicerad 2009-08-02 12:53:58

det var från lilla mig det innan.. haha ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela