Hopp, slalom & säcken...

Publicerad 2009-04-13 18:29:23 i Hundarna C

Foto: Hannah Larsson
-Klicka på bilden för förstoring-

Foto: Jag -oredigerad ...Gillar den här bilden från hundklubben.
-Den blev så skarp & gullig tycker jag. :) Duktig Cinnamon!


Det var superkul på hundklubben idag! <3 Vi tränade mest slalom, säcken & så hoppade vi lite. :D Kameran följde med (som ni säkert kan gissa eftersom bilden på Cinnamon), jag fotograferade mest Cinnamon, eftersom det var mamma som körde med honom & jag körde med Cayenne. Och det är ju inte så lätt att fotografera & springa samtidigt. ;) Haha. Mamma fotograferade mig också, ska nog byta till den bilden på min info sida, för den bilden jag har nu är några månader gammal. ;P Lägger nog upp dom i bloggen sen, trots mitt dåliga självförtroende. xD

Cayenne satte fyrapinnars slalom helt KANON, gud vad duktig han är. Stolt över min pälskling! <3 Trotsåldern är väck nu, wiiie! Och på Söndag börjar tävlingskursen, ska bli jättekul! Då kanske vi börjar tävla snart också! :D Ska bli superskojj!

Ska nog ta & göra ett album från hundklubben nu, sen kolla igenom mina "gamla" bilder från Januari nu i år (då jag fick min första systemkamera, den jag även har nu) & framåt, kanske göra en portfolio. Får se. :)


Vad har ni haft för er denna Måndag?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W

Publicerad 2009-04-13 19:48:43

Jag älskar också bilden, SUPERFIN! :D Vad kul att du ska lägga ut fina bilder på söta dig sötboll :) <3 Blir säkert jättebra! Bra att trotsåldern är borta också, tror Lotus börjar komma in i den :( :/



Denna måndagen har vi ju bara kört agility & fotograferat (; Vi körde fyrapinnars slalom vi också, hoppade lite och så :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-13 20:22:41

Haha har alla tränat agility idag. :) Underbar sport <3

Underbara de är dina pappisar! Puss på dem!

Postat av: Hannah själv

Publicerad 2009-04-13 20:45:13



Anonym:



Ja, visst är agility en underbar sport. Tränar/tävlar du själv?

Haha, tack! <3



Vem är du? ;P Antar att du råkade skriva som anonym? Har du en hemsida? :) Hoppas du ser detta. ;)





//Webmastern Hannah

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-13 21:17:34

Kul med träning =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela