Det knoppar sig

Publicerad 2009-04-09 16:08:27 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Fotade dessa bilder igår. Hoppas ni gillar dom, snart kommer blommor på trädet också, -längtar! :) Copyrightskyddade i hörnet nu, brukar annars skydda mitt på bilden så att ingen kan "klippa" bort det så lätt men det kanske "förstör" lite av bilden, jag själv tycker inte det eftersom jag har en liten copyrightskyddning men det finns i alla fall vissa som tycker det. ;) Därför gjorde jag det i hörnet nu, fast ni måste tänka på att om ni klipper bort/tar bilder, text eller annat material från min blogg/hemsida så bryter ni mot svensk lag!!! Tänk på det, & om någon gör de så polisanmäler jag & det kan leda till böter eller fängelse... Så sköt er! Bort med tassarna & se men inte röra! ;)

Sen så skriver jag inte att alla mina bilder efter varje inlägg är oredigerade, eftersom ALLA mina bilder är oredigerade & ni kanske vet det nu? Alla mina bilder är det som kommer ut här i bloggen, direkt från kameran kommer dom. Det ända som hänt med dom bilderna är att jag copyrightskyddat dom, inget mera. Kommer inte skriva det i varje inlägg från & med nu även om alla bilderna är det, så att ni vet. <3 Annars kanske det blir lite... Tjatigt?


Jag kom nyss hem från sjukhuset, allt gick jättebra & min astma såg okej ut med tanke på all pollen. Jag tog även ett blodprov (jag hade perfekta blodkärl ;D), för att se hur min allergi ser ut sedan sista året, gräset ser inte alls bra ut sen förra året, det var jättehögt. :´( Så ska kanske börja ta en tablett för det, som innehåller gräs som skulle göra så att man inte kände av det lika mycket. Istället för spruta. Men om jag reagerar på tabletten (eftersom den innehåller gräs av någon anledning) så kan jag inte ta den. :S Om det blir av så ska jag börja ta den i höst & om jag fortsätter att ta den så skulle min gräsallergi vara borta/dämpad om TRE ÅR! URSH på allergi....

JAG ÖVERLEVDE DAGEN utan astma! :D Tack regn! <3 Det har regnat inatt, & tack vare regnet så flyger inte lika mycket pollen i luften, så jag överlevde. xD Så skönt! <3 Men nu kan allt solen få tränga igenom den gråa & trista himlen...

Tack för alla påskhälsningar som jag får av er! <3 Jag har även ritat en Glad påsk hälsning som jag ska lägga in här i bloggen. Ska försöka skanna in den & se hur det blir. :) Jag som skulle bli FÖRST att önska er en glad påsk... Nu blir jag typ...

...sist? B u h u . . .


Ps. Tänker INTE önska er en glad påsk här i detta blogginlägg, ni får stå ut tills teckningen jag ritat kommer ut, tror jag får in den idag. ;D Haha, vet inte riktigt varför men annars har jag ju redan önskat er en glad påsk innan jag lägger in själva "Glad påsk" inlägget. Och det är ju inte lika kuligt. Right? Ska även lägga in påskpysslet jag gjort i skolan. :) För det vill ni se va?

En sak till: HEEEJ PÅSKLOV, du är välkommen!!! Jippieeee. Wiiiie. Yaaay! Ds.






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Whitelotus .:.

Publicerad 2009-04-09 16:38:08

Visst vill vi se det! :D <3 Vilka fina bilder du tagit, och VAD KUL ATT TRÄDEN BÖRJAT KNOPPA!!! :) Jadu, nu när du har påsklov ska jag gå i skolan, haha. Bra att du överlevde dagen utan astma & allt de där :) Super att du hade perfekta blodkärl också! (; Vad kul att du ritat en påskhälsning, till oss :D Men du.. GLAD PÅSK PÅ DIG! :)<3

Postat av: Julia :>

Publicerad 2009-04-09 17:14:59

Ohh, Vad bra att det gick bra med astman :'D

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-09 21:39:00

Självklart gillar vi bilderna du har fotat! så härliga och så mysiga. :) (Y) jag tycker inte heller att copyrighttexten förstör om du har den lite mer in i bilden, man ser ju ändå bilden liksom :) men så som du har nu (i hörnet) är också jättebra (Y) nu får ingen bara vara så dum att klippa bort texten eller något sånt. Fast det tror jag inte händer :)



Va skönt o höra att det gick bra på sjukhuset :D wiiie <3 super bra att du hade perfekt blodkärl. Va jobbigt det där med gräset :( hoppas verkligen det blir bättre! Jajamensan, du överlevde dagen utan astma, woohoo :D:D tack regn säger vi också ;) <3

Va roligt att du ska lägga in en teckning som du har målat och även lägga in påskpysslet du gjorde i skolan. Ska bli jätteskoj o så :) fast jag kanske inte hinner ser det om du inte bloggar om det idag då, eftersom jag åker väldigt tidigt till idre imorgon. Men då får jag kolla på det när jag kommer hem igen. <3 Nu önskar vi er en riktigt GLAD PÅSK! fast vi kommer göra det snart igen också ;D för jag ska kommentera det andra bloggarna du gjort (Y) :D Puss, looove you! (L)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-10 09:39:15

Men det är väll självklart att vi gillar bilderna:-)

Supersnygga som alltid Hannah, mästerfotografen<3

Men vet du vad!? igår SNÖADE det suupermkt, så nu är gatorna fulla igen ;//// HATAR DET! Här knopas de inte på träden inte! Nejnej, här ska de bara vara snö,Snö,Snö :@ Och inte ens en liten liten blomma har jag hittat! :( det kommer nog dröja ett tag till innan snön går bort. Först smälter nääästan allt, och man är i hopp att det ska försvinna, men nejnej, nästa dag är allt snötäckt igen! :@@ jag blir sååå arg på dumma vädret!



Åh, gud vilken lättnad att det gick bra på sjukhuset bästa du<3 Jättehärligt att höra :-)

Vad bra att du hade bra blodkärl! Toppen (Y)

Men jobbigt de där med gräset :(..

Fast 3 år är ju iallafall bättre än hela livet, om man tänker så!få se.. om tre år är du.. 16 år! ^^

WIIIE, va bra att du ska lägga in teckning som du har målat och lägga in påskpysslet du gjort i skolan :D ska bli sååå kul att se <3 Du är ju superduktig på de ;)<3 Hoppas du får världens bästa påsk sis, och vi höres!<3333

Men men.. jag har ju inte hemtelefon hos pappa :(..

Hoppas vi skaffar det NU ;P thihi.

ÄLSKARDIG ILYILYILIYILYILYILYILYILY<333



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela