The bumblebee

Publicerad 2009-04-13 14:10:37 i Foto - insekter

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerad... Älskar den här bilden, -jag fotograferade den nyss. Tyckte det blev någonting speciellt med den. :) Mera bilder på humlan kommer ut senare. :)


Nu ska vi åka iväg till hundklubben & träna. Jag & Cayenne. Cayenne & jag! <3 Vi ska träna säcken & slalom mest. :) På Söndag börjar tävlingskursen jag & Cayenne ska gå, i agility. Ska bli skojj.

Nu ska vi åka, skriver mera sen. Ciao.
Förresten, vad tycker DU om bilden ovan jag tagit?





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2009-04-13 16:48:24

Cool bild :) <3 Var roligt med tävlingskurs! Ska ni tävla något snart då? :D

Postat av: W

Publicerad 2009-04-13 19:46:24

Jättefin bild! :D Kul att du ska iväg och träna agility :) Ska gå en kurs i agility snart jag med :D kram <3 §

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela