It´s a BEAUTIFUL day

Publicerad 2009-04-30 15:42:42 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela TVÅ dagar.
Men jag har inte haft tid eller orkat blogga, det är skönt att ta ledigt från bloggen en liten stund tycker jag. Men nu är jag "tillbaka" efter den två dagars lilla bloggpausen. :)

Idag är det  V A L B O R G S M Ä S S O A F T O N . Vovvarna har tagit spruta idag också, superduktiga var dom. <3 Senare ikväll kanske jag & mamma ska ner på stan & kolla på elden. :D Vi får se.

Vädret är helt underbart, - solen skiner, himlen är blå utan några moln, flygplan åker hit & dit där uppe i det blå, grönt överallt, all pollen har försvunnit då löven på träden har kommit fram! UNDERBART! Helt underbart! Det känns verkligen som sommar nu, för allt det gröna har kommit fram, både på alla träden & gräset har blivit grönare + att det är fullt med vitsippor i hela skogen! Kan det bli bättre?!

Var nyss ute & fotograferade, bjuder bara på fem bilder nu, lägger in flera bilder sen. ;) Man sparar ju det bästa till sist. ;P Hoppas ni gillar bilderna ovan, det gör jag - gillar dom massor. <3
Ni får ha en fin Valborg & helg allihopa. Imorgon är man ledig, tjohooo!

Ska ni gå & se en brasa idag? :)




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-30 16:49:17

Sv: Oj, haha x'D Ska ändra

Tack :) <3

Postat av: pontus

Publicerad 2009-04-30 17:01:23

tack så mycket, jag köpte ett sigma 70-300 :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-30 17:35:14

Ska se brasa, och ta med mig Bamsetramse <3<3<3 Ska dit med Elsa och bull. :)



Hoppas du har en bra Valborg, min lilla solstråle HUH <3<3



Kram <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-30 17:38:58

Hello Hannah! Trevlig Valborg. Jag ska inte titta på någon brasa, ska ta en härlig kvällspromenad ist. Kanske grilla korv får se.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-30 18:16:22

Visst är det skönt att ta ledigt från bloggen en liten stund. Du som har bloggat många bloggar varje dag också :) <3

Ja, det är grönt överallt, blommorna på träden har slagit ut och allt är så himla fint! igår morse så såg jag inte att körsbärsblommorna hade slagit ut, jag tror inte ens att dom hade gjort det, sen när jag kom hem från skolan så hade allt slagit ut, på bara några timmar isåfall! :O :D

Gud va skönt att inte pollen är kvar nu, måste vara superskönt för dig bästa bästis (Y) :)



Superfina bilder du har tagit bästa bästis :) & gud vilken fräck bild på flygplanet! man ser det så tydligt, mästerfotografen! sen på dom andra bilderna, så himla vackra färget, grönt! :D



Vi önskar er också en fin Valborg och helg! va härligt att man är ledig imorgon alltså :D yay!

Jag tror tyvärr inte att vi ska gå & se en brasa, men får se. Härligt att ni kanske ska det :) PUSS, looove you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela