Objektivet är här - i Södertälje! :D

Publicerad 2009-04-16 15:00:56 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson
Bjuder på en oredigerad bild jag fotograferade igår. :)

Shiiit vad snabba dom är! :O I gårkväll var objektivet i Umeå som ni kan läsa i förgående blogg, i natt var den i Stockholm & nu är den här i Södertälje!!! :D Snart, snart kan jag hämta ut det! Mamma måste bara komma hem, så hämtar vi det! :) Nu är jag GLAD! :) Kommer fotografera massor nu med det idag! Ska bli sååå kuligt! Det är så bra med affärer som man beställer ifrån är snabba, vissa tar ju flera veckor att komma. Men Cyberphoto var ju jättesnabba, tummen upp för dom! x) Jag trodde faktiskt inte de skulle hinna hit till Södertälje nu, om det skulle komma idag trodde jag det skulle komma i eftermiddag, inte nu. ;) Fast det är ju toppen. <3


Här kan ni se själva! :D Observera att jag suddade ut exakt vart i Södertälje paketet är just nu, eftersom jag inte tycker att ni behöver veta exakt vart i Södertälje jag bor. ^^, Då där man hämtar ut det är nere i centrum bara några hundra meter från vart jag bor. ;)





EDIT 18:34: Inlägget har inte blivit publicerat förrens nu. :S Tydligen fel p.g.a att dom fixar med blogg.se... Men nu fungerar det igen & nu har jag objektivet! :D Ska gå ut & fotografera nu så får ni se bilderna sen. :) Jag ÄLSKAR objektivet redan! <3


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela