Nu fungerar bloggen igen!

Publicerad 2009-04-15 12:17:04 i Blandat

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Jag -oredigerade (har endast gjort halva svartvit på första bilden, inget mer. ;D)



J A A !   : D

Nu är jag glad. Hehe. xD Om ni läser förgående inlägg på EDIT längst ner kan ni läsa detta:
"EDIT 22:34: Gaah vad jag blir sur på blogg.se. :/
Det går inte att publicera nya inlägg i min blogg, & de nya kommentarerna jag har fått syns inte direkt när man kommer in, då det bara står 4 fast jag har 10 i inlägget. :S Verkar som om själva bloggen låst sig eller så.

Gud vad sur jag blir alltså. :( Jag som skulle blogga massor, men nu går de inte... Någon mer som har detta problem? Eller är jag den ända? :S

Får försöka imorgon igen, nu ska jag sova, ska upp tidigt. :)
(Ps. OCH SJÄLVKLART så ska detta inte synas heller. :S Ser ni det? Ds.)"

Men nu fungerar det! :) :) :) <3 (Haha, & för er som undrar -Jaa jag är liite beroende av min blogg... ^^,) Jag som trodde min blogg skulle lägga av helt där ett tag då flera varit med om det. ;) Men det verkar som att flera har haft problem med sin blogg, att man inte kan kommentera då inlägget försvinner osv. :S Men nu fungerar iallafall min & det är jag glad för! <3 xD

Ska lägga ut senare vad den glada, & hemliga saken är... Bjuder på tre pengarbilder som jag egentligen skulle lagt in igår då jag inte hade mycket alls kvar tills jag hade råd med den glada saken, då jag skulle skriva "I´m getting closer" men som sagt fungerade inte det.... ;D Men nu har jag råd, den är till & med beställd, -jag lägger ut dom här bilderna nu i alla fall, även fast det egentligen var meningen att vara igår.
Hoppas ni gillar dom.
Håll ett öga öppet på min blogg om ni är nyfikna på vad det är för "glad sak", för idag ska jag nämligen berätta vad det är... ;) Höhö.

Vad det någon mer som hade problem med sin blogg igår?





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-15 13:20:14

Hej!

Du är en riktig fotograf du Hannah!ja allt är ganska bra här.Hoppas allt är bra med dig oxå!

Många kramar!

Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

Publicerad 2009-04-15 13:45:02

SV: Hihih, jaa ^^

Postat av: sannaa

Publicerad 2009-04-15 14:56:44

Åh, gud va jobbigt :(

Jättefina hundar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela