.Maxon & Moa.

Publicerad 2009-04-17 11:55:52 i Foto - djur

¨Foto: Hannah Larsson

¨Foto: Hannah Larsson

¨Foto: Hannah Larsson

Godmorgon! x)

Fotograferade just mina busiga sköldpaddor Maxon & Moa. Bilderna är oredigerade som vanligt. Jag tyckte resultatet blev väldigt bra faktiskt! ;) Vad tycker ni om bilderna? Själv som sagt tyckte jag dom blev väldigt bra. :) Älskar färgerna i bilderna. Min favorit är helt klart den första bilden måste jag säga, även om bilden blev väldigt ljus så tyckte jag om det, jag tyckte det passade på den bilden. x) Vilken är din?

Akvarievattnet ser kanske lite... oljigt (?) ut & Moa ser nog liiite rädd ut (sista bilden). xD Angående akvariumet så  är det inte ojligt, haha. Jag vet faktiskt inte varför vattnet ser ut sådär. ;P Och Moa måste tycka att jag & kameran är stora & läskiga monster som ska äta upp henne? Höhö...

Nu ska jag & hundarna gå ut i det fina vädret, det är ca 17 grader & himlen är blååå! :D Underbart med andra ord. Kameran får följa med, & det nya objektivet (jag riktigt älskar det redan!!!) -så ni kan vänta er många foton sen. ;) 

Ciao & ha det bäst allihopa. <3




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-17 14:05:57

Åh, vilka fina bilder på de finaste sköldpaddorna Maxon&Moa :D<3

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-04-17 14:30:36

Hej, ja jättefina bilder, men denna gång tycker jag inte som du! Jag gillar tredje bilden så mycket i stället. Man ser en svag skugga av skölden i vattnet oxså och så fin sköld, vacker som jag blir tokig, nästan. Jättefina, ha nu en skön fredag i solen/ Kram

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-17 15:02:22

Det är bra=)

Hoppas det är bra med dig också.

Du har sköldpaddor också ser jag;-)

Ha det bra.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-17 15:40:59

oj vilka härliga bilder du tar!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-17 19:02:04

Hej!

Har en tävling på min blogg=)

Du som gör så fina bilder får gärna vara med om du vill förstås!

Tänkte bara säga det så du inte missar det om du vill vara med;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela