Lilla tussilago...

Publicerad 2009-04-07 18:52:06 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Oredigerade bilder som jag fotograferat.

Dessa bilder fotograferade jag igår, GILLAR DOM MASSOR. ;) Jag lade dom på en liten stubbe & fotograferade, men jag tycker nästa det ser ut lite som jag har fotograferat i en fotostudio, med bakgrunden & speciellt på de sista bilderna. :)

Eller vad tycker ni?




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-07 19:01:14

Vilka fina bilder på tussilagos! Ligger de på en stubbe? Ser ut så, hihi... Jättefint!



Kram <3



//C&L:-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-07 19:24:45

Jättegulliga bilder! Jag har också sett massa tussilago överallt. Jo allt är bra här, själv då? :)<3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-07 19:47:17

Så fina bilder!vill önska dig en GLAD PÅSK!

Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-04-07 20:53:27

Vill också ha en bra kamera!! :(

Får spara i sommar. ;)

Kram Angelica & Co

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-07 21:25:46

Tusselago bilderna var jätte fina, ja de ser verkligen ut som om dom stått modell för dig. "Ler" Du kan det där med att prata med växter, Kram och ha en bra dag i morgon

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-07 22:53:11

Vilka fina bilder du har tagit på tussilagon bästa bästis (Y) alla är superfina med den första gillar jag extra mycket :)

Ja, du har helt rätt. Det ser faktiskt ut som att du har fotograferat bilderna i en fotostudio :D speciellt bakgrunden som du säger. Det är liksom en färg, eller hur man ska säga & det brukar det ju inte bli om man tar ute i naturen. Sa det innan och säger det igen, JÄTTEFINA bilder! PUSS <3 :)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-08 09:07:19

Vilka grymt fina bilder som du tagit på tussilago (Y) Jag älskar den första och den femte :) Men alla var såklart grymt grymt fina bilder :D

ja, det ser ut som du har fotat dom i en fotostudio! :D lite roligt facktist, för de har du ju inte. Men bakrunden ser ut som de ju!



Vilka härliga bilder alltså, bästa SIS <33 I love you <3 (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela