Farstanäs

Publicerad 2009-04-25 17:59:51 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto:
Jag -oredigerade

Idag har mamma, jag & hundarna varit på Farstanäs - en badstrand - sedan klockan två. :) Jättemysigt var det, fotograferade massor där. Hoppas ni gillar bilderna ovan, det gör jag. :) Bara 5 bilder därifrån läggs in nu, mera bilder kommer in senare. :D För vädret är helt underbart ute fortfarande, så jag ska ut med Cayenne nu. :)

Man ska ju inte sitta vid datan i det fina vädret, ellerhur? ;) <3

C i a o . . .




Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-25 18:03:48

TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

Postat av: Liisa

Publicerad 2009-04-25 18:29:36

SVAR: Jaa :P Och tack så mkt! :) <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-25 19:16:33

Vilka skarpa bilder.

verkligen en bra kamera du har;)

Den på fiskmåsen var bra tagen.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-25 22:45:35

Va roligt att du, din mamma och vovvarna var på Farstanäs. Förstår att du tog en massa kort :) gud vilka härliga bilder du tog där, både dessa och alla dom andra bilderna på fiskmåsarna (den senaste bloggen du gjorde) verkligen superfiiiina!! mästerfotografen du. :) bästast är du :D



Hehe, håller med dig, man ska inte sitta vid datan när det är fint väder ;D Thihi, puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela