Annorlunda foton -sådana gillar jag :)

Publicerad 2009-04-20 18:36:34 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade


Bjuder på några foton jag tog för någon dag sedan. :) Gillar dom starkt, som jag sa i en tidigare blogg gillar jag verkligen bilder som sticker ut ur mängden, som är annorlunda liksom. :D Vad tycker du om de här bilderna? Min favorit är nog den första bilden. :) Men gillar alla faktiskt, tyckte bilden på mig & kameran blev lite häftig också.
Hoppas att du också gillar bilderna. <3

Förlåt för dålig uppdatering i bloggen igår, bloggade "bara" en gång, nu när jag bloggar två till fem bloggar per dag så är en gång ganska "bara". ;) Hehe... Hoppas det inte gör någonting, men kände helt enkelt inte för att blogga. Har nämligen hänt en liten grej. Men nu bloggar jag, bra va? x) Kommer nog upp någon mer blogg senare också, håll utkik.

Idag har jag varit i skolan (-blä på skolan), sen har jag varit med en kompis -vi såg på en film, sen nu sitter jag här & bloggar. Har inte hänt så mycket mera faktiskt, -utan annars idag är det en helt tråkig, vanlig Måndag. :P

Jag har NEW MOON nu! Fick låna den av min kompis, wiiie! Ska inte skriva så mycket mer på denna blogg nu utan börja läsa New moon. :D Många säger att den är riktigt sorlig, men väldigt bra, mycket bättre än Twilight faktiskt säger vissa -så längtar efter att få sätta mig ner & läsa sen!

Stephanie Meyer
är verkligen sjukt duktig på att skriva böcker, tänk att hon har suttit & hittat på Twilight, (och uppföljarna), hon måste ha en väldigt bra fantasi som ändå känns så verklig när man läser böckerna! ;) Twilight äger verkligen, tycker jag. Det känns som man är där & ser allt utspelas, det är inte många författare (enligt mig) som man får den känslan av när man läser deras böcker.

Sen filmen också, den är också sjukt bra! Älskar filmen & böckerna. Skådespelarna i Twilight är också hur duktiga som helst! :) Längtar verkligen tills New moon kommer ut, hoppas jag får se den på bio, & att det inte är 15 årsgräns på den som det var på Twilight... :/ För nu är en ny lag att man ska visa pass på filmer från 15 (haha, man brukade kunna komma in innan), -min bror skulle se en film, men så sa dom (innan vi köpte biljetterna som tur var) om nya lagen... :S Han skulle fylla 15 en månad efter han skulle se filmen från 15. Men han kom inte in, det skillde liksom en månad. Det var lite dåligt tyckte jag. Och jag har fyllt 14 när New moon kommer... Men man får ju hoppas! :)

Eller vad tycker ni, Twilight-älskare, visst äger dom?
Haha, jag vet att jag absolut inte är ensam om att älska Twilight. <3
Nu ska jag gå & läsa New moon, vi hörs allihopa, hoppas ni gillar mina bilder ovan!





Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-20 19:18:44

Superduper fina bilder, jag läser tyvärr inte twilight böckerna men kanske ska göra det. Vem vet? ;)<3 Ha en bra dag!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-20 19:53:02

Vilka fina bilder! gillar verkligen de gröna färgerna. Så himla fina bilder verkligen :)

Hehe, "bara" att blogga en blogg ;D thihi, men jag förstår, du har börjat blogga väldigt mycket nu så en blogg är ganska lite för dig kanske ;P jag älskar verkligen att läsa alla dina bloggar, så roligt & så fina är dom allihopa. :) (Y)



Va roligt att du har New moon nu, det verkar som dom böckerna är väldigt bra. Ha en trevlig läsning får man väl säga också ;D jag antar att du kommer sitta och läsa den länge, så blir det ju ofta när det är en bok man verkligen gillar. :) hihi..



Hoppas ni har haft en underbar dag, det har vi. Jag ska försöka blogga en snabbis nu. Måste verkligen plugga sen.. åhhh :/

Men vi hörs bästaste du! love you (L) <3 du är verkligen BÄSTAST :)

Postat av: Mi & Kári

Publicerad 2009-04-20 21:43:38

Gillade bild nr2 och den i förra inlägget :)

Men hur är det med åldersgränsen? Kan inte du som 14åring gå med någon som är över 18, eller är det helt kört?

Postat av: Emma

Publicerad 2009-04-20 23:04:55

Vad fina bilder :) Vad har du för utrustning? :)

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-04-20 23:54:59

Hej hjärtevän! Bild fem, är våran ochh den med dig på förstås. Ha nu en skön läsning och god natt och massor av kramisar

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-21 20:56:36

Härligt våriga! Gillar bäst de 2 första.

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-21 21:23:56

Som vanligt tar du sjukt fina bilder!



Vilken tur att jag är 17 så jag slipper det där krångliga om man ska gå på bio. ;)



Bloggar du fem ggr per dag? Oj, du är duktig och vad mycket det måste hända i din vardag om du kan skriva något intressant så ofta.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-21 21:52:11

Jättefina bilder!!!

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-22 11:34:26

Hallå på dig!

Fina bilder.

du kanske tycker jag är trög?

Men hur blir det så där suddigt i bakgrunden?

Är det någon inställning man kan göra på din proffs karman?

Moa=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela