BLÅSIPPOR, nu är det verkligen vår! :D

Publicerad 2009-04-03 19:05:42 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

HELT OREDIGERADE bilder som jag har fotograferat. :) Jag fotograferade dom här bilderna för bara en liten stund sedan när jag var ute. :) BLÅSIPPOR, det är verkligen vår nu. Själv älskar jag bilderna ovan som jag har tagit, tyckte dom var så fina. ;) <3 Vad tycker DU om dom här bilderna? :D Jag hoppas att du gillar dom, det gör jag.

Solen skiner fortfarande & det är jätteljust ute, trotts att klockan är 19:05. För bara några månader sedan så skulle det ju varit kolsvart ute vid den här tiden ju. :) Men nu är våren här! Jag älskar våååren! :D Snart är det påsklov också, vecka 16 har jag påsklov. Wiiie. <3 Ska bli så skönt.

Nu är det HELG; så nu får ha en trevlig helg alla. Vad har ni för planer för helgen? Själv ska jag ha en: slapphelg, fotohelg, vovvehelg & kaanske en "äventyrs"-helg också, allt på samma gång. Haha, det där lät kanske lite konstigt - att ha en slapphelg samtidigt som allt annat, då blir det ju ingen slapphelg. ;D Hihi.


Ha det toppen allihopa, det ska jag också. Nu ska jag antingen ut & fotografera, eller gå ut & träna med Cayenne... Eller både och. ;P Hm... ;D <3 Tror det blir gå ut & träna med Cayenne, jajamensan så får det bli. :)



C i a o ,  nu ska jag som sagt ut & träna Cayenne.






Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: W S

Publicerad 2009-04-03 19:59:17

I helgen.. Ja, egentligen skulle jag ju åkt till Hornborgasjön och sett på alla 18 000 (!) tranorna! :D Men det blir en annan dag istället..



Ska väl vara slappa antar jag! Nej, nu får jag skynda mig att kommentera din andra blogg! stress

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-03 19:59:20

Vilken vårkänsla jag får utav att kolla på dessa bilderna! såå härligt med våååår <3 :D åh, jag blir så glad :D :D :D dom två första bilderna gillar jag skarpt, alla andra bilderna är också jättefina men tycker det är så fint när blommerna har slått ut så :) mästerfotografen du <3 jag förstår verkligen att du är nöjd med bilderna.



Visst är det så skönt att det är ljust ute länge nu, tänk sen på sommaren då är det ljust ännu längre! bara tanken får mig att bli glad :D Visst ska det bli skönt med lov, hihi vi har lov vecka 15, denna veckan som kommer då alltså ;) sen åker ju vi till idre vecka 16, så ja, det blir 2 veckors lov för mig och mina två kompisar kan man säga, thihih ;D Nu i helgen ska jag klippa mig, imorgon! jag längtar & hoppas verkligen att det blir bra :) jag ska färga underhåret brunt sen ska jag klippa upp det o så, jag har gjort det innan, men nu var det ett tagsen (jag färgade underhåret) sen kommer jag säkert träna agility med Spicy, gjorde det innan idag också, superkuligt ;) sen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på, ska till kungsbacka på måndag med några kompisar, fast det är inte i helgen då men på lovet i alla fall ;P hihi. Ha en fortsatt bra kväll! Puss <3 love you!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-03 21:21:20

vilken härlig blogg/sajt:) Fina hundar:D är det dina?

Postat av: Hannah själv

Publicerad 2009-04-03 21:25:53

Anonym:

Tack så mycket. :D Jajamen, det är mina vovvar.

Vem är du, & har du en hemsida/blogg? ;)

Hihi, för du kanske bara råkade skriva som anonym?

Hoppas du svarar. ;D



/Webmastern Hannah

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-03 22:28:29

Ja nu är det verkligen VÅR!! :D

Finfina bilder!

Kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-04-04 00:26:00

Härligt! Tyvärr så är blåsippan fridlyst här nere, därför ser man inte den så ofta. Men har sätt vitsippor som är utslagna idag. Trevlig Helg på er!

Kram Jennie med fyrbenta

Postat av: Ninni. XeNo o Pax

Publicerad 2009-04-04 00:38:18

Underbara VÅR bilder Hannah! Du är min solstråle, gör mig så lycklig med alla dina underbara och bästa bilder, du är bara bäst/ Kram på dug. I helgen skall vi busa och ha kul, samt på söndag skall vi på Jimmys 28 års kalas, så det blir skoj/ Kram och ha en skön lördag

Postat av: Kim

Publicerad 2009-04-04 00:42:25

Gud vilken vårkänsla jag får av dina blombilder! Jag har inte sett några blåsippor än, däremot så har vi massa snödroppar ute på våran gård. :D

Postat av: Caroline o. Lukas

Publicerad 2009-04-04 07:59:28

Hej på er!

Allt är fint med oss...knåpar på den nya layouten bara. Själv?

Jo i helgen åker vi till min syster som fyller år. Det vankas mat och tårta =P

Låter som er heg också kommer bli bra..Vad ni nu bestämmer er för att göra.. ler

Underbara bilder du tagit...som vanligt. Tycker du är jätteduktig med din kamera. Ett nöje att kika in här och njuta av bilerna.

Må så gott!

Kramar

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-04 09:02:16

Jag tycker att bilderna är jättevackra!!



Tack för inlägget i min blogg!

Jo, vi mår jättebra. Blir ju snart förökning i flocken också. :)

Så vi är på topp!



Här verkar det vara jättebra också! Du tar jättefina bilder!

Postat av: Carolina & Latte

Publicerad 2009-04-04 10:19:48

Hej Hannah!

Tro det eller ej, men vi har faktiskt skrivit till dig bara för någon dag sedan, så då måste kommentaren ha åkt bort på något sätt! För skrivit, det har vi gjort:-) Här är allt bra, idag ska förhoppningsvis agilitysakerna komma fram i trädgården, så då hoppas vi på film:-) Då får du gärna kolla:-) Vi har inte mycket inplanerat, ska gå ner med Latte till vattnet och kanske fotografera, har inte bestämt mig än... Ska ni göra något kul? Är allt bra med er?



Det vi skrev till er förut var i alla fall det att designen blev jättefin, så fin bild på Cayenne och Cinnamon till vänster! Dessutom fint med grått, och bloggen var rolig att du bytte ut! Och sedan har vi sett att du bloggar mycket oftare nu! Jättekul! Alltid nytt inlägg när man kommer in!



Det är väl ungefär det vi skrev...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam,



//C&L:-)

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-04-04 11:18:04

Fina vårtecken!:)



Trevlig helg!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-04 11:40:51

åhh, vilka underbart fina bilder du har tagit, och superkul att de börjar vankas vår i södertälje! här är det trist, snösnösnö.. Men så är de ju i norr. TRIST. Tror jag kommer upp till södertälje ;D



GUD, VAD JAG LÄNGTAR EFTERDIIIIG<3333

vill komma nuuuu! Men ska ju komma i sommar, ska bli sååååååå kul! visst?

Kram, ilyilyily <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela