Bildbomb...

Publicerad 2009-04-30 20:28:46 i Fotografier

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson

Foto: Hannah Larsson
Foto: Jag -oredigerade

Här kommer några bilder jag fotograferade tidigare idag! :) Själv älskar jag dessa bilder! :D Men vad tycker du om dom? Har du någon favorit av dessa åtta bilder? :)

Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket mera för strax ska jag, mamma & hundarna gå ner på stan & kolla på majbrasan.

Nu ska vi gå. Puss!
...& hoppas ni gillar bilderna.


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-04-30 21:01:01

Otroligt underbara bilder! så himla fina asså, jag, precis som du älskar också dessa bilder :) superduper fina ;D <3

Hm.. jag har nog tre favoriter bland dessa bilderna :) den fjärde, sjunde och åttonde. Det är mina favoriter det. Man får verkligen en sommar-känsla när man kollar på dessa bilder, alla färger & allt är så härliga :D älskar verkligen sommaren! förutom all dumma pollen som kommer, du är ju allergisk mot de.. :( men nu är det bra, för den är borta :D yay!



Va mysigt, att du din mamma och hundarna ska till stan och kolla på majbrasan. Ha så skoj! :) Kan förstå att det kommer bli många fina bilder. Åh, det låter lockande haha tre objektiv ;) asså gissa om jag längtar tills jag har råd till ett macro! längtarLÄNGTARlängtar ;D

Pusspuss, självklart gillar vi bilderna, eller rättare sagt ÄLSKAR dom :D (A) <3 love yooou (L)

Postat av: Pontus

Publicerad 2009-04-30 21:20:16

aa visst är det :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-30 21:21:01

Jätte fina bilder Hannah! Tror nog att favoriten är den sista bilden. Härligt vårig bild. :) (nu var iof. alla det men ändå) ;)

Vad har ni gjort idag?

Kram

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Publicerad 2009-05-01 07:41:50

Sv: Detsamma!

Jo, det är bara fint :) självdå?

Okej

Fina bilder här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela