Någon fyller två idag! ♥

Publicerad 2010-01-09 00:13:18 i Gratulerar

 

Idag fyller min älskade Cinnamon 2 år! En av de absolut skönaste hundarna jag någonsin mött alltså! :) Tiden med honom hos oss har varit otroligt mysig & han har gett oss mycket skratt! Här bredvid är en liten bild från mars 2008, då han kom till oss. 8 veckor gammal, kan man bli sötare? Min lilla skithund, tänk vad tiden kan gå & att ett litet matvrak kan äta sig så stor på bara 2 år. ;) Datorn krashade i april med alla valpbilder på Cinnamon, men ska försöka hitta några flera bilder senare att visa er, tills vidare kan ni ju njuta denna bilden på världens sötaste här bredvid när han tuggar på sitt lilla ben. :) Det absolut första tuggbenet han åt & det blev absolut succé direkt!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PLIMPAPLOMP! Idag ska du minsann få massor av godis, tårta, bus, mys, tuggben… ja, allt du någonsin har drömt om! Bara få vara för dig själv hela dagen med lilla mig & få slippa den där andra korven idag (Cayenne är nämligen på kurs med mamma hela dagen). Man kan aldrig vara sur på dig för något du gör eller alla saker du snor & biter i mer än en sekund, för du är en underbar filur du! Min sötaste två-åring! ♥ ♥ ♥


Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: marigona

Publicerad 2010-01-09 01:29:46

hahah eller hur! Men tror nog att hon skojjade, fast jag har gått upp i vikt lite ;D

Postat av: Karolina

Publicerad 2010-01-09 02:21:58

Grattis Cinnamon på 2-års dagen!:D♥ Himmla, himmla söt bild på honom som valp också!:) Varför ska tiden när dom är valpar gå så himla fort? Ella är liksom redan 9 månader.. var den inte hon som alledes nyss kom hem till mig och var 8 veckor? Ja, tiden går värkligen för fort när dom är valpar. Grattis i allafall på 2-års dagen Cinnamon!:D♥



Kram!♥

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-09 06:54:54

Hipp Hipp Hurra för Cinnamon idag. Jag lämnar Cayenne hemma idag. Han får stanna inne i värmen. Det är -19 ute. Ses i eftermiddag. Kramisar

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-09 11:32:06

Grattis!

Postat av: Ida

Publicerad 2010-01-09 17:03:00

STORT GRATTIS på födelsedag

Önskar vi 3

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-09 17:03:29

Nämen Cinnamooon! TVÅ ÅR? Han börjar ju bli stora pojken nu! :D Nääästan lika stor som Lotus nu :) Hälsa och gratta honom, och ge honom en nospuss från mig! :)



kram

Postat av: Lea

Publicerad 2010-01-09 17:09:41

GRATTIS bästa Cinnamon! Hoppas du en jättefin födelsedag med kära matte! :o)

Postat av: emmaid

Publicerad 2010-01-09 17:11:06

GRATTIS CINNAMON! =D <3

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-09 17:37:30

GRATTIS PLIMPAAAAA! <3:D:D:D<3

Han är bara för söt alltså, kolla bara på bilden när han är valp åååh så himlans söt och själklart den andra bilden, stilige Cinnamo :) kan tänka mig att han har gett er mycket skratt.



Låter som Cinnamon får en riktigt drömfödelsedag :D Ha det bäst. Puss! <3

Postat av: Moa

Publicerad 2010-01-09 18:17:07

GRATTIS CINNAMON!:D

Grymt fin layout du har fått till,

kram från sharabiz.

Postat av: Ninni XeNo och Pax

Publicerad 2010-01-09 18:44:52

HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS SÖTASTE OCH GOASTE CINNAMON, som i dag blir två år ! Ursäkta men vi har inte hunnit gratta honom tidigare hoppas att han fick fina presenter och att njuter av att vara med dig och gosa.// Ja vilken lycka för hela familjen att ni har lilla Cinnamon, allas busfavo/ Kram på er och present har jag inte köpt än, det fanns inte i dag i affären, men skulle komma in slutet av veckan, men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge/ kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-09 22:48:47

Grattis Cinnamon!

Postat av: malinhe - en blogg fylld med text & bilder!

Publicerad 2010-01-09 23:18:38

Hejsan, skulle bara tippsa om en fototävling jag anordnar i sammarbete med www.fotofyndet.se! Priset är en pop-up flash diffuser, vit och för att läsa mer om tävlingen kan du klicka här:

http://malinhee.blogg.se/2010/january/fototavling-2.html#comment



Du behöver såklart inte vara med, men det skulle uppskattas! :D

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-01-10 03:37:07

Jag är imponerad över att du klarar hålla fingrarna borta ifrån sötsakerna! Sade senast igår att jag skulle ha en paus ifrån det, men här sitter jag med värsta chokladkakan. Oo



Grattis!

Postat av: Maja o Zoro önskar ett stort grattis !

Publicerad 2010-01-10 18:13:29

GRATTIS !"!

ja tiden går 180 km / tim !

HAHA ! GRATTIS !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela