The heart made of snow

Publicerad 2010-01-03 18:31:50 i Cayenne

Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 
Fotograf: Hannah Larsson |kopiering förbjuden enligt lag 

…which cannot melt, ever. ♥

Här har ni bilden som jag har i nyvarande designens header. :) Jag var ute & fotade vovvarna någon gång förra året (låter så roligt att säga så) i december & så la jag Cayenne i en liten grop av snö & fotade honom. Ena bilder resulterade som ett hjärta vilket ni kan se ovan. En slump som blev väldigt söt. Min lilla hjärtvovve. Den första bilden är beskärd & kanske inte i perfekt kvalitet men ni får ha överseende med att den är väldigt mycket beskärd. ;)

Jag själv gillar bilden, hoppas ni också gör det & skoj att designen fick godkänt. :)
Nu ska jag plugga, hoppas ni får en fin kväll! 



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Weila

Publicerad 2010-01-03 18:34:50

JAHAAA! :D

Haha vad cooolt!

Det ser ut som att Cayenne står i någon tunnel eller liknande! :D Supercoolt ju!



nu måste vi planera våran första träff ( ni andra som läser detta, vi dejtar inte (; ) på msn! Förslag på filmer och annat? :D

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-03 20:55:18

Härlig! Fin design, tummen upp!

Sv, Jag har haft kul. Trevlig Söndag!

Postat av: Lina

Publicerad 2010-01-03 22:27:07

Det blev verkligen super duper jättefint här inne!

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-03 23:25:57

Åh vilken söt bild, riktigt fint när det blev ett hjärta så ju :D alltid lika fina dina bilder :)



Lycka till med pluggandet bästaste och hoppas du mår bättre nu <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela