Sädesärlan

Publicerad 2009-09-04 17:45:45 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson

Fotograf: Hannah Larsson


3st bilder på en söt liten sädessärla jag fotade för ett litet tag sedan. :) Jag gillar dem. Har du någon favorit? Själv gillar jag alla 3, kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag gillar mest faktiskt. Kanske den 3e…

Åh, jag vill att min kamera & favoritobjektivet ska fungera så jag kan gå ut & fotografera, känns som att jag inte har fotat på årtal! Saknar känslan när man har knäppt en riktigt bra bild som man verkligen tycker om. Ska försöka kolla upp dem snart, att man alltid skjuter upp det hela tiden. Hopplöst alltså! ;)



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-04 17:57:07

Min favorit är den tredje. :) <3 Så enkel på nåt sätt, men ändå jättefin! Gillar såna bilder! Tycker inte att det måste vara massa detaljer, det kan helt enkelt räcka med "bara" en fågel. Fast självklart gillar jag detaljbilder oxå... det beror helt på vad det är för bild.

Sv: Ja, eller hur! :D haha

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-04 18:03:54

sv: trevlig helg till dig med! :D:D

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-04 18:11:14

Sv: Precis! :D Men bilder med mängder av detaljer där man upptäcker nåt nytt varje gång man kolla på den har oxå sin tjusning. ;)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-04 18:17:55

Sv: Har precis tränat. Ska alldeles strax gå och dammsuga övervåningen. En våning är avklarad, men ungefär där dog min "det-är-roligt-att-städa-tanke" ut. Men jag lovade ju mamma, så jag får nog ta och göra det nu. -.- själv då?

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-09-04 18:52:43

Sv: Haha... nej, inte speciellt. dammsuga är iaf det tråkigaste, men typ göra iordning på mitt rum tkr jag kan vara rätt kul.... iaf när det blir bra. xD haha Åh, gott med tacos. Själv ska jag käka nån wok lr nåt. :)

Postat av: JULIA AMANDA

Publicerad 2009-09-04 19:36:52

Vilken helmysig hemsida du har!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-04 23:11:48

Åh helt underbara bilder! det var ju dom du tog på ön ja :D åh va dom är fina alltså :) det är svårt att välja en favorit men jag tror att min favorit är den andra bilden, så himla mysig alltså, man ser liksom verkligen att den går framåt så är det så gulligt när den har ett ben i luften. :) i love this picture :D <3



Åh, förstår att du vill ha tillbaka din kamera och ditt objektiv nu, eller att du vill att det ska fungera. Tycker du ska få en helt ny kamera och ett helt nytt objektiv ;) hihi <3 Puss. ily!

Postat av: Karolina

Publicerad 2009-09-04 23:16:05

Hej Hannah



Min favorit är den 1:a jag tkr den är jätte fin, det är ju dom andra också men det är nått speciellt med den 1:a..



// Karolina & Ella

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela