Bowling.

Publicerad 2009-09-01 15:12:42 i Foto - djur

Fotograf: Hannah Larsson


Jag medge att bowlingklotet & jag inte riktigt kom överens idag på idrotten med skolan. ;) Fast jag fick i alla fall 3st striker & 2st spärrar (wiiiehoo) så det kan man ju se som positivt... Men sedan hände det också att klotet flög åt pipsvängen helt enkelt, man kunde nog nästan tro att jag körde med ögonen förbindna vissa gånger tror jag, haha!  

Men det var ganska skoj ändå faktiskt. <3 Det blev mycket skratt i alla fall. :)

Jahopp, idag var det 1 september då. ;) Nu är det snart officiellt höst ju & snart fyller min älskade lilla Cayenne 3 år, eller ja... Snart & snart kanske man inte ska säga, men den 7e oktober är det hans födelsedag, min stora grabb!

Idag är det även helt blå himmel & sol, så ska det allt vara varje dag tycker jag. :) Älskart! Jag ska strax ner & hämta min nya mobil som kom med posten idag, jag trodde inte den skulle komma först om en vecka för den släpps i affärerna idag, snabb leverans kan man säga, hihi.

Bjuder på en bild på en fågel som precis hoppade ner från stenen när jag knäppte kortet, jag gillar den! Hoppas att du också gör det. Ha en fin 1a dag i månaden september. Ciao!



Cayennepeppar.se

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2009-09-01 16:06:55

Ja det tycker jag =). Jag jobbar bara på ett litet hotell för tillfället, skulle vilja jobba på ett större senare =). Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-09-01 18:25:48

Det låter ju som det gick väldigt bra på bowlingen, 3 straiker och 2 spärrar, bra ju!! :D (Y)

Hihi, och det låter som ni hade riktigt skoj också. :)



Tänk vad tiden går fort alltså, 1a September idag, jag kan inte fatta :O gud asså, redan September :P känns som att det inte var längesen år 2009 började ju ;O

Och snart fyller ju Cayenne år, grattis till han i förskott! :D <33



Roligt att du fick din mobil så snabbt. Jajamen, det kan man verkligen kalla snabb leverans, hehe ;)

Jättefin bild på fågeln föresten! gillar verkligen den bilden :D tycker den blev så himla fräck, när du fick bilden precis när den hoppa ner i vattnet :) (Y)



Ha det bäst. Puss. Ily! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela